Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1374 ggr
Abico
9

Film: Popcorn

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Flickorna var ute i rasthagen idag medan buren städades, och tänk vad kul man kan ha ;)

Hanna 

[starlights]
0

Hahaha, så söta de är!!:)

[Liinda]
0

helt galet busiga ^^ Den röd(bruna?)/ vita som sprang runt i början var ju bara för sööt :D

FeliciaS
0

Lycka är lyckliga grisar! :) Irmas skutt under bron var ju bara för härliga!

Önskar att jag hade en fungerande kamera med video så jag kunde filma också, igår var grisarna sjukt popcornskuttiga när de fick komma ner i buren igen efter städning ;P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Ruffsen
0

Alltså så söööta när de hoppar och skuttar min marsvin håller också på så:)

Caspia
0

De är jättesöta!

Jag såg filmen om reseplanering också. Imponerande. Jag tillämpar samma system när den där M är marsvinsvakt, massor med påsar märkta t ex med Lördag morgon. Stackars marsvinsvakter. ;-)

Envishet och drömmar

Saphir
0

Nej det var det sötaste jag sett ^^ <3

Abico
0

Visst är dom söta ^^ Det är bara Wilma som anser att det är över hennes värdighet att flänga runt sådär ;) Och Irma, tja, hon kan inte riktigt rika sin energi framåt när hon släpper loss - det blir mest bara rakt upp ;P

#5 - Haha, ja det fungerade bra :) När man ska vara borta mer än en helg blir det ju lite knöligt dock ^^

Hanna 

godisgrisen
0

Gulledom! Roligt att stå och hoppa på stället sådär det har jag bara sett en gris göra förut min Hepziba, jag trodde hon var ensam om det i hela världen! jag ska berätta för henne att hon har en hoppkompis!

Abico
0

#8 - Haha, ja du får göra det ;)

Hanna 

Creation
0

Åh, vilka söta popcorn :-) Tanten Greta(skvallra inte om att jag kallade henne det) var inte dålig på att skutta hon heller!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#10 - Tant?! ;P Hon är ju bara två år, rena ungdomen.

Hanna 

Crania
0

Vilka söta popcorn du har! En bra anledning att ha fler än två… fler skutt!Glad Man blir ju så glad bara av att titta på dom.

Sen.. hmm.. måste jag nog påpeka följande "Musik: Van Helen - Jump" *hi,hi* på min tid (axelvaddarnas och tightens årtionde) hette dom Van Halen. Jag hittade iofs en grupp som heter Van Helen på MySpace, men dom var inte riktigt i samma klass.

Abico
0

#12 - Visst blir man ^^

Hehe, ups ;) Same same but different.

Hanna 

Moa-16
0

Jag kan inte se där ifrån;). Konstigt. Men kan ju tänka mig hur det såg ut;).

Creation
0

#11 Är hon bara två år Förvånad
Oj, jag blandade nog ihop hennes ålder med Wilmas för ett ögonblick. :-P

Abico
0

#14 - Asch då, du får bli kompis med vimeo ^^

#15 - Japp :P Hon är en 07:a precis som Donken och Vincent. Wilma däremot är ju gammal dam med sina snart 6.

Hanna 

Anette-Anna
0

Vad söta! Ser verkligen glada ut! :D

//Anna

Creation
0

#16 Då får jag be lilla ungdomen Greta om ursäkt ^^' Hoppas hon godtar några gurkpussar sända över internet som ursäkt?

Misarn
1

Men gud vilka söta, man blir så glad av att se deras glädjefnatt och det var en väldigt passande låt Glad

Abico
1

Åh, fina fina grisfisarna - vad glad jag blev över att få se den här filmen igen nu på kvällen :) Perfekt glädjeuppladdning inför nya veckan.
Hoppas att de tre änglagrisarna i filmen skuttar lika mycket i himlen :')

Hanna 

Cola&Bacardi
0

Gulliga! :)

#20 Det gör dom säkert :)

Mvh Linnea 

ampi
1

Verkligen supersöta Glad

Och jag tycker musik var så passande till, haha, satt här och småfnittra för mig själv när jag såg videon Tungan ute

Mirinda
1

Nästa steg blir väl att få alla goa grisflickorna att hålla takten.Skrattande

Fantastiskt kul att se dina spralliga popcorn. Perfekt musik till också.

#12 Jag var också med på axelvaddarna och tightsens tid. Det var första gången jag upplevde att tjejmodet blev bekvämt. Nu heter det leggings, men det går lika bra att skutta runt i som när jag var en något yngre discodansare…

Är det någon som har en teori om varför somliga marsvin, bl a vår stilige Gozo har fått för sig att man ska popcornhoppa under hustaket. Han är lite "tjockskallig" som tur är, eftersom han inte kör med hjälm. Han är lugn och långsam till vardags, men också en dansant charmör. Hans specialité är 180-graders vändningar i luften. Ser helt underbart ut, eftersom han har olika färger på vardera sidan. Brunt öra/vit ansiktshalva och svart öra/svart ansiktshalva. Det ser lite ut som ett trolleritrick där man förvandlar ett marsvin till ett annat på en halv sekund.

# 20 Kanske kan man ordna med lite marsvinsdisco om nu vår blygis vågar bjuda några dansanta honor. Flört Tills vidare skickar han en hälsning till dina sötnosar genom mig.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare