Kul fråga bara
Vilket år är ni alla marsvins ägare födda?
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
1994 :)
89a & 86a :)
83 ;)
1992 :)

1982
90 :)
82
83 =)
Charlotta-B
hahahahahaha okey!!!!!! Det e nu som JAG ska skämmas?!?! hahahahaha
Jag har skaffat marsvin på ÄLDRE dar 
e född -73 å min dotter -03
1991 :)
89 :)
1993
Hanna
72 :)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
# 9 På äldre da´r?
Tillåt mig asflabba. Min son ville ha marsvin, men det är jag som är den stora entusiasten som hängt här och på uppfödares hemsidor, läst böcker och smugit runt i kvarteret med min gräs- och maskrospåse. Gammal är jag inte, för det är ju relativt. Men jag har nått tantåldern med bred marginal. Du är ju så ung att du bara är tantaspirant. Tantstrecket går (enligt mig) vid 40.
Jag är en av den utrotningshotade arten: Den Svenska Tanten
Vi finns lite varstans i landet och det krävs vissa kvalifikationer för att man ska kunna kalla sig en äkta tant. Frånvaro av rynkkrämer i hemmet är en av dem. Jag satsar stenhårt på fler skrattrynkor.
Jag är född 1963 och min son -01.
Finns det fler tanter här?
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
85:a
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
Ja, jag får väl snart tittulera meg som de.
Har en dotter som är född 96 bor hos mig heltid. Men här i våran familj är de hon som säger inga fler djur nu mamma.
00:a
91:a
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
1985

1987 :)
MVH Erika :)
# 14
Va glad jag blir att se att det fler än jag här hahahahaha
Trodde jag låg bland dom äldsta….men säger samma här…dottern ville ha marsvin men dom e MINA hahahahahaha…hon hjälper givetvis till både med att rensa bajså kisshörnor å ge nytt hö å grönsaker varje morgon å kväll…men det e fortfarande MINA! 
Har oxå lusläst, haft kontakt med uppfödare å sugit åt mig allt jag kan hitta…å jag måste säga att efter att ha haft en dåligt 2011 så kan jag bara säga att jag e LYCKLIG nu!!!!!
Varför vänta tills man e 38 år innan man köper marsvin?!?!?! Men nu e det gjort…å jag ska aldrig mer vara utan dessa små underbara LIV! <3

84a
Marsvin är en utmärkt tant hobby.. Hoppas man får ha dem på åldredoms hemmet bara 
Är det bara jag som e 98 här eller? :)
Mvh Linnea
Okej, jag är 89:a och mina barn är -09 och -11 :)
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
96a här :)
90:a :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
1985 här.
96:a! :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#24 själv är man också en 98 
#9 & #14
Hallå nu här! Jag är född -67 & banne mej inte tant *s* Tanten i hushållet är Towa som är född -05. Bara så ni vet ;-)
96a :)
Du är otroligt saknad! <3
EvaLuna: HÄRLIGT!!! 
Född -72 så jag blir tant i år 
Mina barn -93 och -97
92 :-)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Tant här! Född 1969 
# 31
Så bra att du reagerar. Förolämpad? Jag vet att ordet tant nu för tiden kan uppfattas som enbart negativt; att någon tycker att man är gammal. Om du inte själv tycker att du är tant, så är du givetvis inte det. Det är fullkomligt frivilligt att bli tant. En del kallar sig tjejer långt upp i pensionsåldern.
Den äkta svenska tanten är en sån som bryr sig om andra - kanske rent av lägger näsan i blöt ibland
. Hon bakar bullar och bjuder på kaffe om nån spontangäst knackar på. En tant tar sig tid och lyssnar på stressade människor. Hon ger gärna goda råd till dem som vill ha del av hennes livserfarenhet. En äkta tant har massor av humor och bjuder gärna andra på ett skratt när hon vimsat till det eller inte förstår sig på alla nya moderna apparater. Den här tanten kan dessutom vara ett riktigt rivjärn när det behövs; när någon plågar djur eller är grym mot ett barn t ex. Hon bantar inte, utan köper större kläder när de goda bullarna lagt sig runt midjan. Sorry om jag babblar lite väl mycket off topic.
Summa summarum är jag en glad tant som fallit pladask för min sons marsvin. Jag hade ett par egna när jag var barn, men hade lyckats glömma att det var sååå kul. Min tioårige son blir lite sotis på mig när jag sitter och gosar med hans marsvinspojkar för länge. Han är så söt när han tar på sig den bestämda minen och säger åt mig att lämna över marsvinet. De trivs ärligt talat allra bäst hos sin husse.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

"Tant" här oxå 
Född -67 med barn födda -96, -03 och -06
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
1995 här :)
// Sara
#30 Nu känner jag mig genast mindre ensam 
Mvh Linnea
-87:a och -85:a ;)
Jag är född 1990.
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
1999 ;)

90:a 
1996 :)

1994 :P
Haha, mest tant här :-) 1961. Har också köpt marvinen till mig och min dotter, och det är jag som är den största entusiasten.
89:a =)
Aj då, det är nog jag som är "mesta tanten" 1952 Barn födda -80,-81,-83+3 barnbarn.
Har haft marsvin nästan hela tiden sen jag var liten ( typ 100 år sen).Kan inte tänka mej hur det skulle vara utan massa marsvin. Särskilt Lunkaryor!!
1987 :)
1976 
Jag äger inget Marsvin, men jag är född 2000 
Hälsningar Lurvas11

Men vilken härlig tantmaffia vi är här inne.
Underbart.
Jag trodde förvisso att jag skulle vara äldst men #49 slog det rekordet.
Jag är född 1956 ni vet detta år eliten som Ingemar Stenmark, Björn Borg, Linda Haglund och så jag föddes. 
#14 Absolut att man skall vara stolt över skrattrynkorna, instämmer till fullo i ditt inlägg.
Men visst är det en av tjusningen av vårt intresse marsvinen och djur allmänt, att ålder har noll betydelse alla kan vi umgås och ha stor glädje av varandra oavsett ålder.
Gissar att det är det som håller oss tanter så unga och fräscha som vi ju är här på iFokus Marsvin.
Fniss.
Marsvin 4-ever
.
#54 Håller med till 100
Fniss
1992.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
1993
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Ja vi är la ägare alla här i huset så då är de 86,88,09,11 vi alla är födda
Född -71 med tre barn -95, -98 och -03 och det var jag som ville ha marsvin men vi alla älskar dom. :-D
1999<3
-83. Son född -07
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Född -81 :) Son född -99 & dotter -06 + tre bonusbarn:93,99,04

Jag är född 1963, har skaffat mina marsvin för 2års sedan.
Älskar mina småtingar, man kan sitta i timmar och titta och klappa dem :)
Min a vänner och familj tyckte från början att jag är barnsligt för att har skaffat marsvin, men nu börjar dem förstå mig lite bättre.
Jätte roligt at se ,att det finns ''tjejer'' i min ålder- hihihi