Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1051 ggr
ciss
0

Hö i buren

Har du höhäck, hö på golvet eller en höboll? Eller hur gör du? Skriv!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

För tillfället har jag en höhäck av plast som sitter på utsidan till lilla buren. Ska dock lägga in hö på marken nu, har alltid det. :-)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

dreamiz
0

Har hö på "golvet".

_Anna93
0

jag har lite olika till mina grisar.. jag har två höbollar och två höhäckar men lägger även på "golvet" för att dom tycker det är mysigt att gömma sig i :P

KvirrZ
0

Har en höboll och resten på golvet :)

- Mvh Emma

svampi
0

Har hö på golvet för dem gillar att smyga i det.

Thea-Cazzy
0

Jag ska ha höet på golvet……

dannebacken
0

Har hö på golvet till de flesta, men till långhåren har jag "höbuntar". Man snurrar ihop hö till en bunt och fäster upp på väggen med gummiband. En del korthår som gillar att kasta ner höet en våning från burskåpet har också sådana höbuntar.

Blondi3
0

Jag har höboll och hö på marken eller i deras hus för de drar alltid in höet där :P hehe , men lägger ut lite i buren med bara för att  :)

fulfisk
0

Jag har på marken och ibland i bollen :)

[Liinda]
0

jag har hö på golvet

TRASAN
0

jag har hö på golvet ! hade höhäckar innan men det var inte bra!! dom kan fasna o göra sig illa på höhäckarna. :)

[MatildaW]
0

Jag har en höboll och hö på golvet :)

paronskrutten
0

Jag har en höhylla och lägger hö på husen :)

Helena

Chippers
0

Allt hö läggs på marken, iband finns det även båda på marken och i höbollar

Imargos
0

Jag har höhäckar i alla mina burar. :D

Primus
0

Har läst att marsvin är betande djur och inte är gjorda att äta från nåt uppifrån. Det kan tom skada deras nacke!

Därför har jag höet på burgolvet! Har testat med höhäck men den blev nedriven hela tiden!

Sosso
0

Har en "höhäck i golvet" som sitter i burens kant snett innåt.. Tycker det verkar rätt bra :P Hoppas ni fattar vad jag menar xd

FeliciaS
0

#16 Helt rätt! :) Hö på burgolvet är bäst.

Jag har hö på burgolvet (självklarhet för mig!) och i en höboll som marsvinen tycker är rolig att leka lite med. Men de äter mest hö från burgolvet.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Limpan
0

jag har i bland i en höhålare och i bland på govet för teddy älskar att sova och ta det lungt i höet han gör en tunnel sen lä'gger han sig och vilar :) kom på de sover ju typ inte men vilar :)