Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: medlemmar
Läst 1667 ggr
Mari
0

Medlemmar i Hälsingland?

Nyfiken som jag är så funderar jag om det finns nå fler medlemmar här som är ifrån Hälsingland?

Jag och mina 5 marsvin finns i Söderhamn, vore kul om det fanns fler här inne som kanske finns i närheten?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Sweet Teddy
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ledsen att jag svarar lite OT, jag bor i Söderhamn jag med, fast har inge marsvin (a) Däremot så har jag kaninuppfödning. :)

/ Kram Johanna & ninerna. ♥

Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥

Mari
0

#1 Men vad kul! Kaniner har jag nästan alltid haft sedan jag var liten men har nu inte haft någon sedan 2år tillbaka då min sista kanin hastigt dog :'(

Jag brukar vara inne på din hemsida och kika lite ibland, har för mig att jag hittade till den genom en annons på blocket eller om det var eniro? Minns inte riktigt men du har väldigt vackra ninisar

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Sweet Teddy
0

#2, Nej vad synd. :/

Kul! Kommer inte ihåg att jag lagt in någon annaons nyligen.. kanske var när jag hade bäbisar? :) Då kanske det är min gammla hemsida..?
Tackar! Ska hälsa de det imorgon, hah. ^^

Fejhn
1

Jag bor i hudiksvall!

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

[elley]
0

Jag bor i bollnäs med min lilla marsvins flock :)

Mari
0

#3 Jag minns att det var ett bra tag sedan och hemsidan har bytt utseeende :-)

#4 & 5 Vad har ni för marsvin?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

*Lena*
0

Hej!

Jag bor i Gnarp/Örebro. Gnarp är min hemort, men studerar i Örebro.

Jag blir marsvinsägare i början av nästa vecka :)

Mari
0

#7 Grattis, vad blir det för marsvin? :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Fejhn
0

Jag har sex virveltroll! tre flickor, tre pojkar.

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

[elley]
0

#6 Jag har omplacering och avel så har en del olika :) Men födder upp sheltie,coronet och peruan och tar nån lakeland och pet kull ibland :)

http://www.ellensmarsvinshem.n.nu/

*Lena*
0

#8 Två små marsvinstjejer. Jag är inte så bra på de olika marsvinsraserna men den ena ska iaf. vara en teddy, den andra vet jag inte.

Kan lägga upp bilder när jagg fått hem dom. :)

Mari
0

#10 Jaha det är du som har det omplaceringshemmet :D Får du ofta in marsvin?

Vad kul att det finns marsvinsvänner här i närheten :D Jag har 5st marsvin, 4 honor och en kastrerad hane. Hanen och en av honorna är egentligen inte mina utan de har jag hand om åt en kompis på obestämd tid :-) Marsvin har jag haft sedan 2002 om jag minns rätt.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[elley]
0

Tar in i omgångar :) vill hitta så bra hem som möjligt så hällre att de får ta tid :)

Sweet Teddy
0

#12, Har haft marsin en gång, två väldigt högljudda honor. Tror inte jag ska skaffa igen. ^^ Däremot så vill min lillebror ha marsvin. :)

westblom
0

Skrattandehej! jag jhar 20 marsvin 2 kaniner en katt,3 därghamstra 4 fiskar men jag bor i Gästrilkand (Sandviken) visst var de din kompis som hittade en kanin i Gävle??som du sen lämnade till Ida på Varglyans Omplaceringshem,Flört

Mari
0

#15 Det stämmer Skrattande

skriv gärna ni andra också som bor i angränsande län, tex Sandviken är egentligen inte så långt bort.

Man kanske kan fixa någon träff här i närheten för oss marsvinsnördar? Cool

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

ew
0

Jag bor i Bollnäs:)

Blomkrukan
0

Jag bor "nästan" i Hälsingland : ) I Dalarna : )

Vattnadal
0

Jag puttar upp den här tråden, då jag letar efter en seriös marsvinsuppfödare i eller i närheten av Söderhamn.

Vi ska nämligen hålla ett litet smådjursexpo på Draghundcenter (växelgatan 8, samma länga som veterinären och Faxegym) i juni. Vi har en hel del olika sorters djur, men saknar marsvin, gerbiler, burfåglar av ev någon med mindre kaniner (föder själv upp mellerudskaniner som ska med).

Vi på Draghundcenter säljer smådjurstillbehör, men kommer aldrig att ta in djur, då vi hellre har kontakt med uppfödare som kunden kan köpa djuren direkt från. Nu bjuder vi in folk med intresse och funderingar på att skaffa husdjur, att komma in, titta på olika sorters djur, prata med uppfödare, bilda sig en uppfattning om vad djuret kräver och vad som passar dem bäst, samt att få kontakt med en uppfödare och kunna boka ett djur till sommaren ev.

Ni kan skriva direkt här, eller kontakta oss på info@draghundcenter.se eller ent av komma in i butiken. Jag jobbar oftast 13-18, men vi har öppet 10-18.

MVH  Elin

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Graden91
0

Bor i Hudiksvall, har lite allt möjligt här hemma, och marsvin på väg i slutet av månaden :D

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎