Mina februarikullar 2012
Åh vad söta, speciellt första kullen!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#3 Ursöta!! Till salu kanske? =)
#5 Ja en av foxhanarna och zobelhanen blir troligen till salu. Och två av dom vita hanarna ur andra kullen. Tyvärr har dom två vita hanarna öronveck, ena ett och den andra två.
Jättefina :)
Sötnosar 
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
#6 Vad är öronveck?
Åh så söta! :)
Grattis till två fina kullar! Speciellt vitingarna förståss. Hälsa mamma Megabyte!
Min "vita magpie" Zezima har också en anhopning av svarta strån fast uppe på hjässan. Har inte set det på någon annan men det verkar väl kunna bli så. Vet inte varför.
#11 Mega (som hon kallas) tycker jag är väldigt snäll mot ungarna, speciellt en av dom som ofta ska sitta på hennes rygg och sova. Han gör också försök till att skutta omkring där uppe och trillar då ner men hoppar snabbt upp igen.
Men gud, det är ju små foxar högst upp!! Mina första marsvin var foxar, de är ju jätteovanliga! Så fina, och bilden med magarna, jag dog! 
Har föresten bestämt nu vilka som blir till salu så om nån skulle vara intresserad så kan man kolla på min hemsida, www.freewebs.com/skinnymarsvin
Ruskigt fina, tycker verkligen om otter och fox!
Oj, vilka sötnosar!
Jag är också helt frälst i fox och otter och har äran att dela mitt hem med fyra otter och fem foxar just nu :) Skoj att fler verkar gilla dem!