Vill bara dela med mig = )
Vill bara dela med mig lite av min glädje å längtan…
Imorron kommer 2 till marsvina att flytta hem till oss!
Ni som har läst mina tidigare panikslagna inlägg om mina 2st 9 veckorstöser som visade sig vara en hona å en hane vet att jag sökte 2 st till…en av varje.
Å imorron kommer dom äntligen!!!!! 2 vuxna shelties å jag håller på att bli sjuk av längtan…samtidigt som jag e lite nervös men hoppas att det funkar bra med ihopsättningarna.
Byggde en bur för lite mer än 1 ½ vecka sen å håller nu på att bygga en stor bur till som hanarna ska vara i. Jobbigt!
Hoppas ni har det mysigt denna lördagkväll!!
Ville bara dela med mig lite…nu ska jag återgå till plastmatta/vaxduksinredning 
/ Jessica
Åh kommer att gå kanonbra ska du se! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
I och med att hanen är så ung så tror jag det kommer gå bra också ! Honorna är jag övertygad att det inte blir några problem med..
Så härligt att du hittade två passande grisar såpass snabbt ändå :) Tror precis som de andra att det inte kommer vara några som helst problem med ihopsättandet!
Tack!
Allt gick jättebra med ihopasättningarna…både tjejerna å killarna
Fendi ( min lilla tjej ) började putsa Juliette överallt å även munnen fick sitt hahahahaha…men Juliette bara satt där så lugnt…å Fendi e sååååå glad nu…som ett helt annat marsvin…skönt i mitt hjärta!
Virvel ( pojken ) for fram å putsade även han men började jaa ni vet både mot huvudända å bakända…hahahaha men Malbec säger ifrån på skarpen hahahaha…herregud vilket skådespel det har vatt idag…å va trööööött jag e!!!
Men så underbart att mina små bebisar e glada igen!! <3
naaaww, så skönt att det gick så bra :D Lycka till me dina sötnosar!
Tack så mycket! = ))
biiiiiiiild
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Kommer bilder troligtvis imorron = )) har inte orkat idag…