Söker mysgrejer-bilder
Nu vet jag att det finns ett helt gäng mysgrejer från mig bland goa grisar runt om i landet. Jag skulle bli väldigt glad om ni skulle vilja fota era grisar där de syns ihop med sina myspuffar/korgar/påsar och lägga upp här. Ännu gladare skulle jag bli om jag även fick lov att använda dessa då jag tänkte skapa en liten sida där det lättare går att få överblick över dessa grejer i framtiden. :)
Så om du lägger upp en bild, skriv gärna om jag får lov att använda den också. :)
Stort tack!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Åh så söta! Tack! :D Vilken härlig frissa på Mimmi.
Så roligt att se era bilder, tack så hemskt mycket! :-)
Så många härliga bilder, jag blir alldeles rörd! :D
#20 min pojkar flyttar ju runt med puffarna själv dom får aldrig ligga där jag lagt dom utan flyttas dit dom vill ha dom själva =) Tofsen brukar även ligga under dom =)
http://minbecel.blogg.se/
http://mina-duvor.webs.com/
#22 Förlåt at jag snor din tråd lite Charlie. men Hanna vilket underbart marsvin! Så otroligt vacker!
Charlotta-B
#23 - Ja hon är helt underbar på alla sätt och vis :)
Hanna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Rörlig bild finns det också från tidigare idag, missade dock när Vildvittra stod och popcornade i den ena :P
Hanna
Åh vilka härliga bilder!! :D
Jag blir tårögd när jag får se hur alla grisar njuter av sina myssaker, mina som andras marsvin. Jag spenderar åtskilliga timmar med att sy grejerna och förtjänsten är löjligt liten med de priserna jag säljer dom för. Det är just marsvinens glädje som är hela poängen, alla marsvin förtjänar en egen myspuff/påse. :)

Fler bilder finns här: