Mysiga marsvins-saker sökes
Har sett att jättemånga har fina mystunnlar och hus och undrar vem är det som gör alla!? Finns det så man kan beställa!?
Tycker våra fina fisar ska få en uppdatering med en stor nypa mys i sin bur nu när våren är påväg. Skriv gärna vem eller vilka som syr och priser och gärna bilder 
Jag tror att merparten av dom som synts senaste tiden kommer från mig iaf. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.

#1 Vad för sorts saker gör du kan du ta beställningsvaror av annan design, hur ser priserna och tygerna ut!? 
#3 Myspuffar, myspåsar och myskorgar. :) Jag tar helst inte beställningar efter egna önskemål om jag inte har tyger hemma som passar eftersom mina priser är så låga, men under morgondagen kommer det upp en ny tråd med ett nytt gäng mysgrejer. :) Om något där inte faller dig i smaken får du gärna maila mig så kan vi se om det går att lösa. :)
Priserna brukar se ut med mer eller mindre förändringar 2 myspuffar 75 kr, 2 myspåsar 100 kr, 1 myspåse+1 myspuff 100 kr, 1 myskorg+1 myspuff 100 kr, 2 myskorgar 125 kr. Frakten är alltid gratis. :)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.

Ja det blir verkligen spännande =) hör av mig om det är av intresse, jag vill gärna ha liknande Piggy Crash pads, det var sådan lång väntetid på dem =P