Byggt ut så nöjd :D
Jag hade inget att göra idag så då fick jag en ide att jag skulle bygga ut marsvinens lekbur så jag tog mina kompostgaller och satte runt och hitta massa gamla mattor i källaren som fick vara golv så det inte blev så hallt. Och så hitta jag min misslyckade bädd som fick vara som en trappa till dörren till buren så det inte blev så högt. Jag blev jättenöjd faktiskt och har bestämt att så får det stå kvar och killarna och tjejerna får nu turas om och bo där varannan vecka :) Fast jag fick sätta massa pappbitar runt hela buren så dom inte kan klämma sig igenom :D Åh vad glad jag är att jag kunde vara så finurlig och komma på nåt sånt:D
Men vad lillebrorsan säger det är en annan sak , det är hans rum hahah :D Fast han är iaf nästan aldrig där så:P Jag la till en bild så alla får se hur det blev, jag blev iaf jättenöjd:D
SKa kanske tillägga att jag fått insperationen från en Kvinna som har massa marsvin som jag köpte buren av hon hade marsvinen så fast större och massa småburar:)
Fint! Marsvinen lär bli superglada.
Kanonfint!
Ser våra marsvin den bilden, ska dom säkert ha likadant! Så dom får inte se den…hihihi
// Shintaida
#2 ja det hoppas jag :) Dom har än så länge bara varit ute en gång och kollat en sväng sen gick dom in och la sig igen:P
#3 Tackar:) haha aa "men lindas marsvin har ju det!" haha =)
Jättefint! Dina marsvin borde verkligen uppskatta det :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
ååå vad fint! :P
Säger som #3. Får marsvinen syn på det ska väll dom ha likadant :P

Jättefint!
Jag tackar så mycket :)

tusan så fint .. :D ska försöka ha ngt liknande till våra pojkar i nya lägenheten :)
Guineapig mansion^^
Det såg jättefint ut. Slår vad om att dom kommer sitta i sin bur hela dagarna ändå^^
Helena

Fint fint =) Vad otroligt bra du har gjort det till dina marsvin =)

Hade jag så skulle mina sitta i sin bur ändå. :)
Jättesnyggt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jättefint jag får smygtitta så inte mina grisar ser detta underbar hem för då måste jag bygga ett sånt hehe ! ;))))
Tackar allihoppa :) Jag kan ju säga att dom mest har suttit i buren dom har varit ute någongång sådär. Men jag kan ju inte klandra dom för det första så är dom rätt bekväma av sig om man ska uttrycka det så :P och så finns det väl lite mer att göra i buren med övervåningen och allt :P
Men snart ska dom byta och killarna ska få vara där och då blir det fart kan jag nästan lova dom har myror i brallan :P
nu har dom bytt och killarna fått flytta in och dom verkligen älskar det :D Nästan varje gång jag kollat till dom så har dom varit ute och utforskat :P Och nu kan ju katterna komma och gå till dom som dom vill så nu är katterna nöjda också :)

fint