Marsvins Prylar.
Vad har ni för prylar till era marsvin för att göra dom riktigt snygga?Har själv lite borstar men tänker skaffa lite bättre.Ville ha lite råd från experterna har på iFokus först,innan jag köper grejer som kasnske inte är så bra som jag trodde.
Skicka gärna in bilder!
Jag har ett smådjursschampo^^
Helena
smådjursschampo, karda, borste, frisörsax, urtunningssax.
Haha, jag har en kam och ett milt barnschampo. Sen har jag ingen speciell sax bara till dem.

#2 Var köpte du smådjursschampot?
Ja just det! Klotång såklart :P
Jag köpte smådjursschampot på en djuraffär :)
Oj juste klotång glömde jag också skriva:P
Ja, klotång^^
Vad hade du för produkter, Svampi?
Helena

har två borstar som man har till att borsta hästar i ansiktet,men det funkar väldigt bra till dem.Jag har självklart också en klotång.Sedan har jag en flaska med milt shampoo och en flaska med milt balsam.
när ni skriver milt shampoo..vad är det för ngt då=
jag har inte hunnit skaffa det än…så jag badar dem med vanligt vatten bara.
tycker att smådjursshampoot är så dyrt.
Så går barnshampoo också bra på dem?
svara så snart ni kan.

när jag skriver milt shampoo menar jag att det är inte lika starkt som vanligt schampoo. Därför använder jag Barnängens för dom är oftast väldigt milda,men jag blandar först ut det med vatten.
barnschampo brukar vara milt, sådär så barnen kan få det i ögonen utan att börja lipa :P
jag tror faktiskt till och med att mitt hette babyschampo

jag har katt shampo en dresyrmatta en kam en borste en kloklippare jag kanske har mer men jag kommer inte på mer

men var köper man frisörssax och urtunningssax
dresyrmatta?
Sax behlös inte, ta en vanlig liten kökssax, om du har långhåriga marsvin
Helena
det är ju lättare att klippa med frisörsax och sån kan du köpa hos frisören likaså urtunningssax. Urtunningssax kanske finns på någon katt och hund affär.
jo, kanske det, men en vanlig, skarp sax fungerar mkt bta :)
Helena