Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sjukdomarohyraskador
Läst 1086 ggr
Toxics
0

behandling sellnic 500 kronor?

Ja, då var man hos en annan veterinär än tidigare. Igår . Och jag fick immvec . Och behandling för mina 10 marsvin och veterinärbesöket gick på 510 kronor? Är det ens möjligt? Eller är det något fuffens så att sprutorna inte kommer fungera? Det är sådana som man ger i munnen.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Fridaaaa
0

Låter billigt?
Har dock aldrig använt Ivomec utan stronghold, det är inte så farligt dyrt (minns dock ej priset till mina 6 marsvin).

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Misarn
0

Tycker det lär väldigt billigt, har inte använt Ivomec utan bara Stronghold men om ett marsvin har sellnic är inte chanserna stora att flera har det så han inte behövde bedömma fler marsvin!?

Fridaaaa
0

#2 Alla marsvin måste ändå behandlas, även om dem inte visar symtom.

sowhatever
0

Stronghold (för mig) kostade 160 kr/paketet med 3 doser i, efter som jsg har två marsvin och de skulle ha 2 doser var fick jag köpa 2 paket altså , 320kr för två marsvin. plus själva veterinär besöket 340kr så det blev 660 kr. Det var inte jag som betalade då men :)

Misarn
0

#3 för då tänker jag att han inte behövde kolla igenom så att hon bara betalar för 1marsvin för själva kollen men får såklart betala behandling på alla 10, om du förstår vad jag menar Tungan ute

Fridaaaa
0

#5 Aha förstår hur du menar Flört

#4 Okej så mycket betalade inte jag får mina 6 marsvin? Eller ja mamma ;) Hon köpte dock storpack men 320-400 kr ungefär för alla mina 6 marsvin, dem ska ju inte ha så mycket av det, 2-3 behandlingar gjorde jag :) Dock hade inte jag veterinärbesök eftersom mamma hade hemma :)

Toxics
0

Jo det var behandling för alla tio. Men jag hade bara med mig dem med mest symptom.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~