Har blivit med en Vilda
Även om man vill så kan man inte spara alla bebisar som föds och Vildvittra var en av dem som skulle få flytta vidare eftersom hon inte motsvarade mina avelskrav. Långnosad och knasig här och var som hon var. Så hon har legat ute på annons ett bra tag men trots intresserade så har ingen nappat riktigt. Ingen skada skedd, hon har alltid varit söt och go så det har inte varit någon brådska. Idag skulle jag uppdatera hennes annons och tog nya bilder på henne och förmodligen har jag gått och blivit hemmablind. För tror ni inte att jag helt missat att min lilla fula ankunge gått och börjat bli svan? ;)
Hon är faktiskt hemskt lik sin mamma i samma ålder, fast finare när man jämför gamla bilder ^^
Välkommen att stanna då, Abicos Vildvittra - Vilda!
Hanna
Ska hon stanna kvar? :D vad kul! Hon är verkligen fin! Önskar att jag hade kunnat köpa henne förrut men men jag har ju hanar :(
#1 - Ja det blir så, insåg det i samma sekund som jag la ut annonsen och sedan blev jag ivrigt påhejad av vänner och bekanta ;) Vad ska man göra liksom, haha.
Hanna
Haha aa <3 Men hon är ju bara för söt!
Vad härligt Abico att hon bara behövde lite tid på sig, det var inte bara elände med otyget du har blivit av med …
Awww det gjorde du helt rätt i. Hoppas vi får se mycket av den lilla skönheten. =)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Ett härligt beslut! Grattis till ditt nya marsvin då :-)!
Hon är jättefin! Vad kul att hon blir kvar :)

Roligt, roligt! Bra beslut, Hanna. :)
Så himla fin hon är! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Ha ha, ja det stämmer mer än väl uttrycket att naturen spelar en många spratt ibland.
Och den som väntar på något gott o.s.v. 
Sen måste jag ju säga att heter man Vild Vittra då tillhör man ju essen. 
Marsvin 4-ever
.
men gud så söt! <3
Tack och ja hon är himla fin, vad dum jag varit som inte tittat på henne ordentligt på så länge. Jag har varit så inställd på att sälja henne att jag "bara" sett lilla glada busiga Vilda som just glad och busig ^^
Hanna
Hihi, klart du ska behålla en sådan sötsak <3
Båda dina små flickor är så underbart fina, Hanna! :) Jag förstår absolut varför du bestämt dig för att spara lilla Vilda också.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.