Hur många har ni?
Hur många marsvin har ni? jag har 2 men kan tänka mig flera i framtiden.
ÄLSKAR marsvin <3
14 st :) föder upp skinnys.
Nu har jag 4 st men har tingat en hane till och väntar bebisar :)
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
12 små gris bebbar har jag men väntar en kull i mitten av maj och förhoppningsvis en kull i sommar. :)

11 små sällskapsgrisar har jag :)
MVH Erika :)
2 hoppas på fler i framtiden!<3
Just nu är det 38 marsvin här. Det är ganska många lite fler än det brukar vara men som hos alla uppfödare varierar antalet djur ganska friskt. !0 av dessa är små ungar. 8 av dem ska flytta när de är mogna, tre vuxna ska troligen också flytta rätt snart.
Jag själv har 3 honor och två av mina barn har 2 hanar. Så det blir då 5 :-D
Jag har 4 st…skulle bara ha 2 egentligen men det visade ju sig att systrarna va bror å syster så jag fick snabbt fixa 2 till som dom inte va ensamma 
Ja ska inte ha uppfödning.. men vill gärna ha en eller 2 till. Marsvin är ju så underbara. Ni som har 4… hur stor bur har ni? har ni gjort en egen bur då?
Jag har två marsvinspojkar. =o)
Ja jag har byggt 2 egna burar. Den till tjejerna e 120 x 80 cm så där e gott om plats…killarnas e 136 x 76 cm.
Jag har för tillfället tre… väntar tillökning… :)
Är det bara jag, eller är det så att man börjar med två och sen kan man inte få nog?
Har 6 st :) Bara gossar hehe
#13 Japp lite så är det här! haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vi har 3 stycken grisar, en kastrat och två damer 
17 st. Bara för sällskap. Mina underbara grisar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Har 2st i nuläget som väntar på 2-3till :)
har 2 st killar, Muffins & Mango heter dem :D
9, varav 3 är dräktiga :)
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
Sju grisar har jag, sex honor och en kastrerad hane.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Här hemma bor det 6 st tjejer :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
behåller ni alla marsvinsbabys?? eller säljer ni?
har fyra ganska stora honor ska låna en hane i sommar ska nog ta magpie bebisar.
Som sonen Mr,E skrev nyss så har vi fyra stycken. Har fått löfte av godisgrisen att få låna en hane i sommar och hoppas på en kull med magpiebebisar till hösten. Marsvin är rätt beroendeframkallande och det är lätt att samla på sig ett gäng. =) Det har krävts en del att stå emot och inte skaffa fler det senaste halvåret men eftersom tanken för oss är att kunna avla i liten skala så vill vi ha plats att kunna behålla någon unge från varje kull.
Till våra 4 tjejer har vi två gallerburar som står emot varandra så att de kan gå emellan. Burarna är 135x65 och 95x50 i den stora buren har vi fleece som underlag och i den mindre buren toalätt och massor med hö.
Har haft planerna ett tag att bygga en större bur i källaren och nu när det börjar bli verklighet med planerna att skaffa fler marsvin så har jag äntligen börjat ta mig för med att röja i rummet där buren ska byggas. Jag kommer nog att skriva mer om burbygget när det börjar ta form.
Just nu har jag två små pojkar men det lär nog bli fler.. Som dom flesta sagt så är marsvin ganska så beroendeframkallande.. Man kan ju inget annat än att älska dom små grisarna. :) <3
Tio stycken, fast två ska flytta snart och ytterligare en är till salu :)
Hanna
Låter underbart med så många sötnosar :)
Jag vill gärna ha flera i framtiden… men bor för litet nu…
Drömmen är att kunna bygga en stor bur åt alla :)
Jag har sju stycken grisar, fyra honor och tre hanar. :-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Har två underbara grisar, två honor <3