Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 969 ggr
pinku
14

Det blev en liten biff!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara i min glädje presentera den lilla biffen som föddes igår morse. 137 gram stor, och idag har han redan börjat smaka på mammas broccoli :) Han är så fantastisk!

Fridaaaa
0

Oj ingen dålig vikt hihi :) Vad söt! :=D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Charlie
0

Hoppsan, det kan man kalla biff! :D Grattis!

southdakota
0

Gud så söt Skrattande

jezzijezz
0

Åhhh va söt biff!!!! = )) GRATTIS!! Skrattande

Till och med min tonårsson som inte bryr sig nått vidare om våra marsvin tyckte han va söt hihihihi

[SallysPigge]
0

Så gudomligt söt :-D

_Charlie
0

Det suger i min mage av längtan efter mina egna bebisar när jag tittar på honom. Bara 2 veckor och 2 dagar kvar till min hona är beräknad och jag går snart i bitar! :D

[Ingo.*.Ted]
0

Ohh vad söt!! Nu vill jag också ha bebisar O.O Har aldrig haft det förr! Men jag har ju 2 hanar och dom kan nog inte para sig med varndra om nu inte Ingo råkar vara en Inger xD

Lixim
0

Oj! vilken stor pojke :)

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

pinku
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack, tack! Jag hade egentligen hoppats på fler bebisar, men det är klart att det inte fick plats Skrattande

Lägger upp en till bild, han har upptäckt matskålen!

[SallysPigge]
0

Visst är det underbart med dom små? Jag och dottern blev så sugna nu så vi kollade på youtube där vi har våra filmer när Sally fick sin kull. Och vad dom växer fort, njut nu :-)

pinku
0

#10 Ja, och jag har en känsla av att den här killen komma bli stor extra fort! X)

juliino
0

Super söt var pojken! Fick även jag en biff i en av mina kullar och han heter Bamse och växte om pappan vid 3månader. Tungan ute

[SallysPigge]
0

#11 Ja stor och ståtlig :-D

esvard
0

Väldigt vacker "liten" pojk! ;)

petitchoux
0

Gullig :)