snart leveransklara
Här kommer några bilder på de små liven., har inte bestämt om de ska säljas eller inte. Tror nog att jag kommer sälja hanen fast de tar emot.
Här har vi Nikki, Mamma och Ninja. mamma och Ninja har ju just inte likadana färger =) Haha
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Vilka sötnosar. Den ungen på bild nr 1,längst till vänster var ju bara för söt :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, de är en av de absolit sötaste kullarna jag har fått :) Tycker det är grymt roligt att de vart så otroligt lika mamman. Trots att de är pet.
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
#3 Det är det som är så roligt att avla just pet, kan bli lite hur som helst med färger och utseende :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh va fina!!! Liknar min lille bebis Virvel 11 veckor hihihihi
Jättefina! :-)
Har samma färg som min Sally ett virveltroll, hennes son Pigge fick även dessa färger men blev släta, lika så syskonen. :-)
aww sötnosar
567# Tack :D !