Tips på namn tack
Hej!
Jag har gått och kikat på en marsvinshona som har bott tillsammans med en kanin i en djuraffär här i stan under ett par veckor. Jag har hälsat på henne flera gånger och bara väntar på löning så jag kan ta med henne hem. Men idag ringde min underbara syster på och till min förvåning hade hon med sig en låda..o gud vad glad jag blev! 
Så idag har hon fått hälsa på sin nya flock som består av Ama, Nalco och Tiara(Ingrid). De kom fram till henne direkt och välkomnade henne med pussar och små glädjeskutt. Så fint att se!
Lilla flickan är 6 månader och är nyfiken och har redan tagit för sig av mat och undersöker sitt nya hem. Men det finns bara ett litet problem, Vad ska vi döpa henne till? Har ni några bra tips?
Det får gärna vara kort och något fantasifullt fint namn.
Men åh vilken sötis! Grattis! Nästan en exakt kopia av ett av mina marsvin, Mintto. Är lite dålig på honnamn faktiskt, så det kan jag nog inte hjälpa med hihi :P

Kanske Tindra?
Jättefin är hon.
Marsvin 4-ever
.
Meg ;)
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
Va söt hon e! Å vilken gullig syster du har! = )
Va sägs om Java? Nera? Mika? Bruna? 

Vad fin hon är, kanske ToTikki skulle passa!? =)
Jättesöt! Vilken gullig virvel hon har mitt på huvudet!
Namnförslag: Nova, Stella, Juno, Tobi eller Alva! 
Tack för alla fina namnförslag!
Jag har suttit och kikat på dem hela dagen nu känns det som och gett dom lite gott och hon är så modig som kommer fram och tittar, nosar och pratar precis som hon hade bott här hur länge som helst.
Det var väldigt fina namn som skulle kunna passa henne, men ett fastnade jag allra mest för och det är ett av Jezzijezz´s förslag, JAVA!! 
Tack allihop återigen för er hjälp!
Mvh
Emilie & Java