Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: avelungar
Läst 1030 ggr
jezzijezz
0

Bilder på Fendi nytt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu funkade det att lägga upp bilder. Glad

Visst syns det lite på magen på henne??

Nästa bild syns det mer på där hon sträcker ut sig!

jezzijezz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild till!

_Charlie
0

Jag skulle vilja säga att det inte är något tvivel om att hon har ungar i magen. :(

imoon
0

Är böjd att hålla med _Charlie, vet inte hur man skulle förklara kulan på annat vis…

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

jezzijezz
0

# 2

precis va jag tänkte! = / min lillfis ju…

Fårgan e bara hur långt gången hon kan vara?? På andra bilden sträcker hon ju p åsig men i  vanlig gående ställning så syns inget alls…ser lite tjockare ut när hon ligger ner men annars syns det mest bara i denna ställning…å när jag känner på magen.

Dock kröker hon ryggen å skriker nästan när jag försöker så försiktigt jag bara kan att känna efter lite. Men det känns buckligt i magen…ibland mer på ena sidan…sen andra nästa gång…tippar på 2 bebisar därinne. Knäpper å låter rätt mycket i magen hennes på kvällarna.

jezzijezz
0

# 3

ja jag tycker oxå det!

Hon e så känslig på magen å sidorna…kanske för hon e så liten/ung å inte förstår vad som händer i hennes kropp…hon bytar ställning rätt ofta oxå när hon ligger å myser i famnen så det e väl obekvämt för henne.

Jahapp…men jag ska fråga å kolla upp allt jag kan för att vara så förberedd jag bara kan.

jezzijezz
0

Får ändra lite nu…när jag satt  vid buren tidigare ikväll så märkte jag att det visst syns på henne i gående ställning, ovanifrån.