Bilder på Fendi nytt!
Jag skulle vilja säga att det inte är något tvivel om att hon har ungar i magen. :(
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Är böjd att hålla med _Charlie, vet inte hur man skulle förklara kulan på annat vis…
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
# 2
precis va jag tänkte! = / min lillfis ju…
Fårgan e bara hur långt gången hon kan vara?? På andra bilden sträcker hon ju p åsig men i vanlig gående ställning så syns inget alls…ser lite tjockare ut när hon ligger ner men annars syns det mest bara i denna ställning…å när jag känner på magen.
Dock kröker hon ryggen å skriker nästan när jag försöker så försiktigt jag bara kan att känna efter lite. Men det känns buckligt i magen…ibland mer på ena sidan…sen andra nästa gång…tippar på 2 bebisar därinne. Knäpper å låter rätt mycket i magen hennes på kvällarna.
# 3
ja jag tycker oxå det!
Hon e så känslig på magen å sidorna…kanske för hon e så liten/ung å inte förstår vad som händer i hennes kropp…hon bytar ställning rätt ofta oxå när hon ligger å myser i famnen så det e väl obekvämt för henne.
Jahapp…men jag ska fråga å kolla upp allt jag kan för att vara så förberedd jag bara kan.
Får ändra lite nu…när jag satt vid buren tidigare ikväll så märkte jag att det visst syns på henne i gående ställning, ovanifrån.