Hahaha oink oink oink..
Ja detta är väldigt konstigt O.O Har detta hänt er, att ert skratt har blivit typ lite pipigt som marsvins pip? xD Detta har hänt mig nu! Asså seriöst jag försöker skratta normalt men det blir typ lite mer i marsvins stil, svårt att förklara men jag piper typ som ett marsvin xD Jag fattar inte detta! Det blir ints som nöff mer som hahahaa oink oink oink.. xD Jag tror tiden är ute med mig, Jag håller på att förvandlas till ett marsvin!! AHHHH! 
ASG!!! Du måste spela in o lägga upp ;)
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
xD Jag fattar inte hur detta hänt! :D Dom har nog hjärntvättat mig ;) Okej jag kan försöka spela in om datorn vill sammarbeta! *LOL*
Hihi När jag pratar med marsvinen så brukar jag låta som om jag OUI-ade fram ordenn :) Då brukar dom tjuta tillbaka å ungefär samma sätt :) Fast sen märkte jag att jag började prata så även om marsvinen inte var i närheten :P Råkade bla säga det till en häst :P
Mvh Linnea
#3 Haha xD Jag skrattar som ett marsvin i mänskiligt sällskap O.O Folk börjar tro att jag är galen
FAst på sätt och vis är jag ju det 
Ja rösten förändras när man pratar med dom, som när man pratar med en bebis ungefär. Har märkt att det är inte bara jag som gör det utan några till i familjen. :-D
#5 *lol* Låter väldigt lustigt :P Jag tror jag håller på att långsamt förvandlas till ett marsvin O.o OH NO!
Man blir som man umgås ;)
#7 Ja jag antar det xD Tur att det inte är dåligt umgänge ;)