Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmånadens-marsvin
Läst 1538 ggr
Charlotta-B
4

Vinnaren - månadens marsvin April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var ganska jämnt denna månad, men vinnaren är bidrag 8 - Chivas! Hoppas att vinnargrisen får en liten extra morot idag från oss alla. :)

Nedan följer texten till bilden…

" Vad sa du?? Är det porträttfotografering IDAG?? Varför var det ingen som väckte mig?? "

Stort grattis till Chivas och fotograf _Charlie!

Charlotta-B

Fridaaaa
0

Grattis! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Charlie
0

Awww för första gången! Tack! :D

Kan berätta att jag inte hade en aning om vad jag fotade när jag tog denna bilden. Hans bur är så mörk och allra nederst i burskåpet, och jag stack in kameran utan att se vad jag fotade och knäppte en bild snabbt. Han ser så förvånad ut. :D

Om någon undrar hur man får till en sådan frissyr på en texel kan jag faktiskt inte svara på det. Det vet bara Chivas själv för plötsligt fick han för sig att pälsen skulle växa så där knasigt.

Marika Norrman
1

Ja det var en märklig frisyr han ligger inne med =) Stort grattis!

Från Marika och hennes bästa vänner =)

Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.

kodex
1

Grattis! Det är en underbar bild och jag gillade din text till bilden också XD

Cola&Bacardi
0

Grattis! :)

Mvh Linnea 

[saphirasmarsvin]
0

Grattis till matte med sötnos! :)

esvard
1

Grattis, superroligt kort! :)

_Charlie
0

Tack så mycket. =)

jezzijezz
0

Grattis!! = ))

pinku
0

Grattis!! Skrattande

Mirinda
1

GRATTIS CHARLIE!

Vilken störtskön bild! Skrattande Kan du tipsa om vilken frisyrgelé Chivas använder? Min son blir grön av avund om jag visar honom din coola punkare. Enligt mitt 10-åriga busfrö är alla frisyrer som står rätt upp/ut punk. Jag har letat länge efter ett hårvax som inte stinker parfym, så han kan göra punkfrisyr om det passar hans humör den dagen. Kam eller borste passar honom inte alls. Och nu har mössan ändå bestämt frillan hela vintern. Kanske är det Chivas hemlighet? Hade han nyss dragit av sig mössan? Flört Eller är ditt charmtroll helt enkelt nyvaken?

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Ery
1

Grattis! Jättegullig bild. Glad

Misarn
1

Grattis, han är så otroligt charmig =)

Virvlan
1

Åh vad roligt, tack för alla rösterna :)

juliino
0

Grattis! :D

Sanni
0

Grattis :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)