Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1131 ggr
Binajis
0

Webcam till marsvinen

För några år sedan hade jag en länk sparad under Favoriter, en sida där man kunde se in i burarna hos en dansk uppfödare. Hon hade nämligen fixat en webcam Glad

Våran dator krashade och förutom mycket annat försvann även den länken. Jag har inte letat överdrivet mycket men kikat runt då och då för att hitta igen den. Nu har jag äntligen gjort det! Inte lika roligt att kolla som jag minns det men det är trevligt att kunna kika in hos hennes grisar då och då Skrattande

Ta en titt själv vettja! I menyn till vänster.

Ryom's Marsvin

Ps. jag är inte säker på att det hamnade under rätt kategori, sätt den gärna på rätt plats om den kommit fel .ds

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Filosofia
0

Vilken kul idé. Coolt att få se grisarna in action helt live. :)

Abico
0

Haha, vad häftigt :)

Hanna 

[jejjas]
0

jag måste instalera en grej för att kunna se det Skrikandes

musse05
0

Det står "Ansluter till Media"  och det har stått det jättelänge…. :(

[jejjas]
0

#4 är hon inte online så går inte camen igång Glad

Kattjazz
0

ha, det där borde man ha hos sina egna grisar och andra husdjur så man kunde titta in hos dem när man är på jobbet.

//Katt

sajtvärd på Devon rex ifokus

Creation
0

Vad coolt!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Aristarcos
0

Fungerar inte för mig… :(

Binajis
0

Er som det inte fungerar för: Prova kryssa ner fönstret och öppna igen. För mig fungerade det inte första gången men när jag klickade in på den igen lite senare så fungerade det. Annars kanske det behövs en installation som någon sa och det är ju isf upp till var och en.

För övrigt så har jag planer på att någon gång i framtiden ha en webcam på hemsidan och dessutom sätta upp privata kameror så man kan övervaka dräktiga honor, sjuka djur odyl Glad

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

Binajis
0

Er som det inte fungerar för: Prova kryssa ner fönstret och öppna igen. För mig fungerade det inte första gången men när jag klickade in på den igen lite senare så fungerade det. Annars kanske det behövs en installation som någon sa och det är ju isf upp till var och en.

För övrigt så har jag planer på att någon gång i framtiden ha en webcam på hemsidan och dessutom sätta upp privata kameror så man kan övervaka dräktiga honor, sjuka djur odyl Glad

maaaja
0

Vilken smart och häftig idé! (:

/ Maja

Adina
0

Vad häftigt :)

Claudia90
0

Bra ide!

Kanske man själv ska försöka inskaffa när man kommit igång med aveln på kaninerna! Men vad kan en sån utrustning kosta mån tro? :s

musse05
0

Nu funkade det för mig med. Men synd bara att de ligger i hörnet hela tiden och inte rör på sig.

Aristarcos
0

när jag försökte sist så stog det att inte webcamen var tillgänglig, nu ser jag på bilden , men jag ser inga marsvin ;)

Aristarcos
0

Var för sätter de en kruka längst fram så man knappt ser något :/ nu såg jag ett marsvin iallafall ;)

FeliciaS
0

Pappa föreslog för något år sedan att jag skulle fixa webbkamera och sätta över grisarnas bur när vi reser bort, så jag kunde hålla koll på dem och se dem ändå ;) Det blev aldrig av, men nog vill jag kunna göra så i framtiden - jätteskoj ju :P

Kan tyvärr inte se hennes kamera, för det saknas ett program på den här datorn. Eftersom det är mammas jobbdator får jag inte installera något.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Aristarcos
0

Det är väl ett hål emellan eller, trodde först att den var helt själv men så är nog inte fallet nu när jag sett lite mer Skrattande

Aristarcos
0

Det är ett hål, nu kom ett helt annat marsvin … haha…så tokigt jag såg i början..

_Charlie
0

Skitgammal tråd men har inte sett den förut. Åh vad roligt tänkte jag, men den användes inte längre. Men vilken kul ide! :D