Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 625 ggr
Abico
4

[film] Grönbetespremiär

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För några dagar sedan var det premiär i gräset för tjejerna. Utan en sekunds tvekan skuttade alla ut i buren och började tugga. Inte ens småtjejerna som aldrig sett gräs tidigare bryddes över det nya utan smaskade på som de äldre ^^

Det är inte sommar innan man ligger på mage i gräset och tittar på fingrisarna, men nu så!

Hanna 

Abico
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och av någon anledning går det inte att lägga in videoklipp i inlägg eller kommentarer… Men här är länken: https://vimeo.com/41503750

Hanna 

viki
0

De tyckte säkert mycket om gräset.

godisgrisen
0

KråkanKyss!

Aristarcos
0

Vilka sötisar .. de ser ut att ha det gott i gröngräset..

Fridaaaa
0

Härligt :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

southdakota
0

Jättefina! Mysigt med så många Skrattande

Fridaaaa
0

Kan dock inte se videon trots länken:(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cola&Bacardi
0

Ser skönt ut :)

Fast fattar inte hur du kan se skilland på dom vita, tycker dom ser likadana ut! ;) Fast det är ju säkert lättare när man känner grisarna och så…

Mvh Linnea 

carsbo
0

va mysigt Skrattande

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

_Charlie
0

#8 Hehe det fattar inte jag heller. ;) Jag har 2 honor i samma ras och samma färg och jag måste ha dom i olika burar för att inte blanda ihop dom. Innan gick de i samma bur och jag fick klippa av en stor tjoffs på ena damens rumpa för att veta vem som var vem.

Men Abico har koll hon. ;)

Abico
1

Haha dom är ju inte ens lika ^^
Maggie (crested) är sotad, Gigi (crested) är inte sotad, Björn (crested) har knasigare crest än Gigi just nu och är dessutom mindre. Doris (self) är söt och stor och Vilda (self) lite mindre och studsigare. Och dom andra har andra färger ;) Se, lätt?

Hanna 

Creation
0

Åh, vad härligt! Här får de bara inplockat gräs än så länge, men snart ska de nog få gå ut. Det har varit otroligt vackert väder och varmt de senaste dagarna.

Och du har ju så fina tjejer också. Kyss

#1 Fixade! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Isnona
0

Ser härligt ut! :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

esvard
0

ÅH! så härligt det såg ut!