kunde jag inte fått herdespris :P
kunde int ejag fått herdes pris igår i rättvik på utställningen för skabbigaste marsvin :P de va bara fel på Homer XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Vad trist…

Men det fick jag! Min PartyPingla fick HP för "häftigaste teckning" och min lillasysters marsvin Ella fick oxå HP för "dagens yngsta utställare"…syrran är bara 3 1/2 år :)
Sen placerade sej min lilla rexflicka Villa Villekulla i petfinalen, BIS pet 10 blev vi :)

Roligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
vad kul :)
Helena
aa de gick ju bra men homer va lite sjuk :/ för annorlunda (hans tjej ) har gått bort .. så sa hon att han kanske hade skabb :/ men vi skulle kolla :)

Hederspriser ska vara snälla tycker jag, eller roliga. Domaren kanske bara tyckte synd om Homer och vill trösta er lite med ett HP? Har du blivit ledsen över ett HP tycker jag du ska klaga, antingen genom att skriva en insändare till MM eller kontakta Riks petclassansvarig eller säga till domaren. Petclass ska vara kul. Alla kan ju inte vinna eller hamna på finalplats för då skulle det inte vara någon tävling, men elaka HP: n tycker jag man ska slippa. Funderar nästan på en egen liten insändare.
nej men asså han fick ej HP men jag tyckte att han skulle få de för han e så söt .. med (skabb) tydligen :P
:P

JAg tycker han ser jättesöt ut, stackars som blivit av med tjejen… :( ge honom en kram från mig.
#9 aa jag tycker det med jag skaffade 3 st nya till honom men de hjälper inte :/ .. en av dom har också dött :( men han e gammal och grå men de mysiogaste marsvin jag har träffat och haft :)
Man ska ju tänka på att de marsvin man har är de sötaste förstås oavsett hur det går på en utställning.
Alla kan ju inte få HP tex.
Har du tagit honom till veterinär?
Synd att det gick dåligt på utställningen L8sson, trevligt att det gick bra för era grisar Jojo96 :) Själv fick Calypso HP för renaste marsvin i Rävlanda (1:a utställning) :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#11 japp såklart :)
#12 nej .. de e inte så akut :S han kanske inte ens har skabb ..
#13 aa men nästa gång går de bättre :P va kul för dej

men asså, om domaren tycker att han kan ha sellnic så är det väl akut??? Tror väl inte att hon skulle säga nåt sånt om det inte var allvar? Ta marsvinet till vettisen genast!
Sellnic är plågsamt och dom kan faktiskt dö om dom inte får behandlig, och det vill du väl inte?
hon sa inte att de va skabb och hon sa tt jag skulle hålla koll på honom ifall de är de …. för att han har förlorat sin kompis som han har levt med i hela sitt liv .. och de sa hon att de va normalt att dom mår sämmre då …