Har inte visat bilder,nu kommer dom
Hej Hej!
Har frågat massa saker här på sidan och är inne och läser varje dag och får tips men jag har aldrig visat bilder på mina små älsklingar tror jag, jag kanske har gjort det om det var något jag behövde hjälp med men inga riktiga bilder iallfall, så jag ville vissa hur mina älskade marsvin ser ut, kanske inte är bästa bilderna men dom får duga ;) Jag har haft dom sen slutet av november föra året men ville att dom skulle få ha en liten presentation iallafall.
Neah:
Är väldigt lugn, men blir jätteorolig om hennes kompis inte är där hon är. Hon skulle ALDRIG bita någon och älskar att kela. Hon är också väldigt blyg för nya människor och ljud.
DET ÄR NEAH NI SER PÅ BILDEN!
Leah: Väldigt busig och hoppar fram och tillbaka i buren särskilt när det är grönsaker på G . Hon ska vara framme och bita på allt ;) Hon älskar att kela men hon måste veta var sin kompis är annars går det inte att vila
Dom är nu ca 6-7 månader

Naw vilka söt-fisar =)
Haha båda lät precis som Lisa och Molly i sättet:) Molly är som Neah och Lisa är som leah:D
♥kram Linnea♥
Söta
Jättemysig päls 
#3 och #5 tack så jättemycket ;)
#4 Haha vad roligt ;)
jättefina.varifrån kommer de?
#7: Tack så jätte mycket ;) Dom kommer från en uppfödare i närheten av Örebro, kommer inte ihåg vad hon heter nu. 
synd hihihi
Åh, vilka fina grisar! :)
#8 - Kan det vara Flamez/Anna Dybeck, eller kanske Tina Elfström, eller kanske Elsa Dybeck? :-)
Tack så jätte mycket!
#11: Jag tycker jag känner igen väldigt mycket Tina Elfstöm,så hon var det hittade jag på mina papper nu ;) Hur kan du vara så bra på att gissa ?

Jättefina tjejer som du kan vara stolt över.
Marsvin 4-ever
.
Tack 
Jättefina små gullegrisar!! :)
Mvh Majéla på Mollertons www.mollertons.n.nu
#12 - Jag har nämligen haft djru från dom samt umgicks en del med dom tidigare :-)
#17 : Jaha vad roligt ;)
#16 Tack :)