Det är så tråkigt
Måste bara få skriva av mig lite. Vi har fått Ringorm och allt känns så deprimerande. Senaste året har varit fullt av sjukdommar, bölder, ohyror, dödsfall och veterinärbesök. Jag har alltid gjort allt för mina marsvin men får alltid slag tillbaka, vet inte vart jag ska ta vägen. Vet att det inte är marsvinens fel, men jag blir så trött :(
Veckor av sanering av hela huset känns inte så lockande. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är inget roligt längre, jag vill ju ha friska marsvin? Känns som om hela marsvinsägandet hänger på en skör tråd, hur hittar man tillbaka igen?..
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Usch vad tråkigt =( Det låter ju hopplöst att få tillbaka gnistan.. Det är väl bara till att inte ge upp, till slut kommer det att bli bra! Jag håller tummarna för dig! Eller er, vill ju inte att grisarna ska vara dåliga =(
Från Marika och hennes bästa vänner =)
Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.
Jag hoppas du får gnistan tillbaka, har lite samma här , då vi blivit av med 3 marsvin på en 8 månader, (och då har vi haft totalt tre, men just nu bara två) det förtar det roliga mycket…undrar om man får ha friska djur och hur länge nu…
Kram