Lektunnel och andra roliga saker. ;)
Hej!
Jag har tänkt att det var dags att köpa något nytt för marsvinen att leka med.
då tyckte jag att en lektunnel vore bra men jag har varit inne på flera olika sidor och vet inte vilken som borde bäst. Jag skickar med två olika länkar så får ni gärna säga om ni har en så och vad ni tycker om den.
http://webshop.gnagarboden.se/gnagartunnel-p-145-c-224.aspx
Om ni har tips på andra leksaker som era marsvin gillar skriv gärna det då också ;)
Om du har Ö&B i närheten så finns det bra marsvinstunnlar där, 49 kr/st =D Mina marsvin älskar dem! Eller ja dem heter katt-tunnel, men fungerar bra till marsvinen, korta och bra i hagen 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, tack. Ska kolla det nästa gång jag ska ditt ;)
Vad bra ;)
Någon som har några fler tips på leksaker till dom ;)
Kuddar brukar vara väldigt uppskattat. Lite plattare kuddar för att sova på och lite högre för att leka på. Mina killar hade skitkul igårkväll när de lekte herre på täppan med sin kudde och när de var uppe på den så poppade de tills de ramlade ner XD Av någon anledning så tycker alla mina marsvin att det är roligare att poppa på kuddar än att bara poppa på golvet
#5 Kudde har vi hemma till en flock! dom bara totalt älskar den! Sist när jag tvättade den så drog innehållet ihop sej så den blev ganska pluffsig, men dom knatar upp å lägger sej utsträkta som en platt padda :P haha
Finns ju en hel del roliga saker på Ikea för billiga pengar man kan ha till sina grisar.
Vi brukar även ha ägg kartonger i hagarna som som vi lägger goda grösaker i så dom får jobba lite :P Sånna stora platta för typ 30 pack ägg. Pizzakartonger brukar vi med ha i hagarna :P
Haha låter som vi lever på Pizza å Ägg, men nja riktigt så illa är det inte xD
Charlotta-B
#1 Skulle in till Ö&B i dag, så jag köpte en tunnel :-) Likadan som din såg jag nu. Samt en ny fleecefilt och en djurbädd (halva kampanjpriset) för 39:-. Tänkte prova att ha djurbädden vid "framför tvn-myset". Tack för tipset!
Mina grisar älskar grenar och kvistar i olika grovlekar. Har fruktträd på tomten, så det är lätt att gå ut och ta. Toarullar med eller utan innehåll (lite godis i form av morots eller gurkbitar) är också kul.
#7 Hehe okej
Trevligt 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack för alla härliga tips!
Fler tips tas gärna tänker inte bara på mig tänker att flera kan få nytta av tipsen ;)
´´upp´´
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90163257/ Mina kaniner och Svin älskar dem, klippte ur bottnen så blor de perfekta små rullar att ha i buren eller på golvet
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
Tar gärna i mot ändu fler tips ;) Har inte hunnit till Ö&B en men ska ditt snart ;)
#1: är det stora eller små kuddar, någon som kan bjuda på en bild hur det ser ut ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här visar Honey sin kudde
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bobbo visar hur man kör in kudden innan den kan användas
Jag har tunnlar i alla mina burar och alla grisarna älskar dem verkligen! Rekommenderar dem starkt. Jag köpte mina på tassar & morrhår, det är såna orangea-svarta i tyg som jag har sett finns på flera internetshoppar för smådjur också.
Mvh Majéla på Mollertons www.mollertons.n.nu