Marsvinssmycken =)
Hejsan allihopa!
Har hållt på med att göra smycken utav lera något år nu. Och idag kom jag på idén att göra små marsvin =)
På bilderna är dem varken brända eller lackade än så att ni vet.
Funderar på om jag ska lägga ut dem på min kommande hemsida. Tror ni att just marsvinssmycken är något som går hem hos folk?
Man kommer att kunna beställa dem som halsband, mobilsmycke eller en lite större som prydnad.
Skulle vilja höra era åsikter =)
Skitsöta! Keep it up! :D
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
naw de första var as snyggt ju!!!!!!!!
Tusen tack :D
Dessa är dem första jag gjorde, så jag hoppas på att dem förbättras varje gång jag gör en ny =)
#5 Självklart kommer de att bli bättre :) Fortsätt så så kommer de likna riktiga mini-marsvin sen 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Gud vilka söta!
#6 Hehe tack för att du tror på mig 
#7 Tack så mycket =) 
Snyggt!
Super gulliga! :)
Mvh Linnea
Jättegulliga :)
Jätefina!
Vad duktig du är!
De är verkligen gulliga!
Jag gillar dock den allra översta allra bäst. Den som inte har något nummer. Den är helt fantastisk!
Lycka till! Det kommer att bli efterfrågan på dem… 
Ps. Kan jag få den översta? 
Tusen tack allihopa :D vad glad jag blir att ni gillar dem! Ska göra några till i morgon sen ska dem brännas och lackas. Därefter landar dem på hemsidan som jag håller på att göra :)
Den i #2 var ju galet söt! *s*
Åh du är superduktig!! Kommer nog beställa något :)
Jättefina

Men guud vilka charmtroll ^^
Det betyder mycket för mig att ni gillar dem :D Hemsidan kommer upp till helgen och lovar att länka den i denna tråden ifall ni vill kika på den =) Där kommer att vara lite fler marsvin också.
åh vad fina ! :D
Tack =)
Jag är sååå förtjust i de där "långhåriga" Både den grå längst upp och den vita (#20). Bara måste ju köpa en sådan när du har någon till salu.
=)
Fy vad söta! Vad roligt det skulle vara att ha alla marsvinen som lerfigurer som man kan bära med sig. :)
Dem på bilderna kommer att vara till salu inom kort =) Det tar ju några dagar för lacken att torka. Kan även göra marsvin i andra färger om det är något speciellt önskemål.
Pm:a mig om ni är intresserad utav någon av dem som redan är gjorde eller om det är någon annan färg ni vill ha =)
Jättefina!!! Jag gillar allihop! :)
Mvh Majéla på Mollertons www.mollertons.n.nu
Åhhh!
Kan du inte göra så att om man vill beställa så de liknar ens marsvin? :))
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tack :D
#28 Jag kan göra så gott jag kan =) Beror lite på teckningen, men kan absolut prova =)
#29 Om du vill ta beställningar.. Hur mycket skulle i så fall en kosta? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Här är hemsidan =)
Extremt fina! Jag har också provat att göra marsvin i lera, men med mindre lyckat resultat ^^
Är lite nyfiken på vad det skulle kosta att "specialbeställa" ett smycke? Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett smyckesmarsvin som ser ut som min Oskar =)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Vilka söta! :)
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
Tack så mycket :) beroende på hur stor och avancerad den är. Är han korthårig? Ca 50:-
Gud så vackra ! :D