Månadens marsvin - juni
Ok, då kör vi igång med månadens marsvin juni.
Då det kommer väldigt många bidrag nu så har jag infört ett par regler för att få vara med:
Ett marsvin som redan vunnit får inte vara med i tävlingen igen.
Du får bara ha ett foto på varje marsvin i en tävling. (Tex: Om du har tre marsvin får du ha med tre kort, men varje marsvin bara en gång. Men om marsvinet inte vinner är det ok att ha ett nytt foto en annan månad.)
Och precis som innan så får inga kort som vunnit vara med igen heller.
Då kan ni börja skicka in bilder. Ni har tom 31 maj på er.
Tillägg: när tävlingstiden är över startar jag en ny tråd där alla som vill får rösta så får vi se vem som blir vinnare denna gången!

#0 Men tänk om man har två marsvin som har vunnit var sin gång? Då får man ju inte vara med i tävlingen =( Samma bild förstår jag, men samma marsvin…!?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Min tokyo :)

#2 Nä, jag vet, men det är för det är så jättemånga bidrag (vilket är kul!) att det börjar bli omöjligt att välja en vinnare. Det är dessutom mer rättvist att de som inte vunnit får fler chanser att vinna. Tycker jag alltså. Men har ni något emot detta så säg gärna vad ni tycker!

#4 Riktigt bra & tuff bild :D
#7 Jag tycker att marsvin som redan har vunnit kan vara med i tävlingen men inte om det är samma/liknande bild eller om bilden är tagen på samma plats och tid som vinnarbilden. Tycker även att du ska införa att man max får bidra med en bild. Sedan vore det kul med en 2:a plats och en 3:e plats. Resten på delad 4:e plats.. Gå även på bildkvalité - hur bilden är tagen, ljus, skärpa, bakgrund, placering. Bara lite förslag :)
Mvh Felicia

Håller med Xtanlover. Ens marsvin borde ju få vara med även om det har vunnit en gång(inte för att jag har vunnit). Och det skulle vara superkul med 2:a och 3:a.

Håller med #9 & #10
Här kommer min gullepluttisnutta Sera :) Kanske syns det hur glupsk hon verkligen är… hrm… ;)
Mvh Felicia

Så söt! :D

#14 De e så så så sööötta! =)

#19 Så söt han är! :)
- Mvh Emma

#1 gillar jag skarpt
*hihi*

#26 En sådan "träbro" har jag oxå, fast lite mindre =P Vill ha en större med.. Urgulligt marsvin! Suuupersöt!
Mvh Felicia
#27 Ja jag har både en liten och en stor jag tycker dom är så fina för dom känns mer naturliga på nåt sätt:P Hon tackar så mycket :D
Är det en Countrystyle´s?
Eller vad hette hon?
Helena
Jag skickar in ett bidrag till :) Föreställer Parcanovis Bindi som… ja… sjunger opera ;)
Mvh Felicia
#29 nej Teguila är inte från Countrystyles , det är min andra hona Countrystyles Edelweiis som är därifrån:)
Okej, just det, Curry (Har oxå en CUrry på bilden)
Helena
okej :)

#34 sött :)
putt

gud så sööööööööta allas marsvin är

Vad fina bilder ni tar. Jag tror jag tar och sparar mina bidrag en månad :)
*putt*

Vem vann då? :D
Jag startar en ny tråd som heter "röstning - junimarsvin". Där kan alla som vill rösta på sin favorit så får vi se vem som vinner.
puttar upp tråden!!