Bilder på era peruaner?
hej hopp. Som några av er säkert luskat ut så vill jag gärna ha peruaner (har tingat två små sötnosar nu i helgen faktiskt!). Det är min absoluta favoritras just nu. Vore superkul om ni som har klippta peruaner kunde lägga ut bilder på dem här. När man letar på nätet hittar man mest bilder på peruaner i utställningssammanhang = en stor cirkel av päls, haha. Jag vill se deras söta korta små nosar och charmiga lugg.
Ni som har klippta lunkaryor kan också passa på,.. dem ligger på 2:a plats i mitt hjärta.. Kom igen nu. Bildbomba mig!! 
Jag börjar med att lägga in bilder på de två honorna som jag har tingat. Åhhh så jag längtar och hoppas att detta ska gå bra..
Med sunt förnuft kommer man långt!
Haha , när jag läste rubriken trodde jag det stod "bilder på era pyromaner ?" x)
Men dom var riktigt söta ;) har dock inga marsvin själv ,
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Där är dom ju! Hultans oh så efterlängtade "pyromaner"! :D Awww så gosiga!
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#3 Jaaa.. Eller hur!! så söta att man smäller av!! Kommer i November om allt går vägen. 
Hoppas hoppas det går vägen för dig, dom är ju super söta.
Vill oxå ha en "pyroman" ;-) Men får vänta och se om vi en klarar av dom vi redan har först.
Ser fram emot att få se bilder jag med. :-P
#2 Ibland så blir det lätt fel. för ett tag sedan så läste jag "Bilbomb", konstigt tänkte jag en bilbomb på marsvin sidan? Visade sig vara en BILDbomb … :-D
Ååhhhhh!!! Vilka härliga små troll du har! Du har en helvit, eller ser jag lite rött vid ena örat? En helvit har jag letat efter, men det verkar inte vara så lätt att få tag på. haha kolla Lisa och Fannys små munnar.. jag dööör så sött!
Så sugen på en himalayaperuan också.. det är något med den där ljusa långa pälsen som jag tycker så mkt om.. Tack för underbara bilder!
Btw, eftersom dem har sån utstående päls på nosen så kan dem ju inte se någonting rakt fram tänker jag mig.. Royalz, brukar du klippa pälsen där någonsin?
#9 Ja hon har en liten golden slinga i luggen :)
Nej, jag klipper dom inte i ansiktet. Dom ser allt trots att det är lite päls i vägen :)
#8 Nemo är ju helt sjukt söt! Verkligen super gullig:D
Åh vilka goingar!
#9 Det är en Black Himalaya jag skulle vilja ha när jag köper en Peruan. :-D
Jag undrar varför dem heter Black himalaya.. himalayateckningen är väl så, varför skriver man Black framför, någon som vet?
#14 vet inte exakt men tror det finns en ljusare variant oxå. Choklad eller brun himalaya, men proffsen kan det nog bättre. Varför just Black för mig är väl för att teckningen syns bättre.
#15 jaha, det visste jag inte. Ska googla.. 
Om jag förstått rätt så är den andra inte lika vanlig.
Puffar lite **
Har du googlat fram något? :-D
Eh ne bara massa random bilder. Energin tog slut sen. Tänkte fråga uppfödaren faktiskt.
Du får ge mig infon sedan, kan ju vara bra att veta lite mer. :-D
Natt!
finns många olika färger inom himalaya teckningen 
Peruaner är så sööta.
#14 Black är färgen, himalaya teckningen 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Finns det inga fler pyromanfantaster?
Herregud så fina Fanny och Nemo är.
är honorna du har paxat systrar, de är ganska lika?
Om du vore en blomma, och jag vore en ko,
så skulle äta upp dig för du är så go´
#28 nej faktiskt inte. Dom är inte systrar men den ena honans mamma dog tyvärr kort efter att hon fått ungarna så då fick den kullen flytta in hos den andra honan. Så dom har vuxit upp med samma mamma :) det är ganska kul på sätt och vis.
#30 Smälter varje gång jag ser henne hehe
Ännu sötare i verkligheten:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#27 Gud så cool den svartvita ser ut. Kan du inte sätta in fler bilder så jag får njuta av hennes skönhet? :)
#32, sök på "lillhagas pepsi" på google så är pepsi först och under ser du pompom och pepsi.

Om du vore en blomma, och jag vore en ko,
så skulle äta upp dig för du är så go´
Jaha! Så var man såld då! Nu har jag ju snart mina två små raringar Nelly och Nihlo, men sedan måste vi ha en pyroman!
Vem kan tänkas ha en lite pyromantjej åt mig? =)