Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1179 ggr
Eulwen
0

Välkommen Twister! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, en del av er kanske har sån koll att ni minns min tidigare tråd om hur man stod emot frestelser? Det nämndes en ch-teddy i lilac/lemon som jag föll lite för när han satt bland saludjuren på utställningen i Eskilstuna. Jag lyckades låta bli då att impulsköpa honom trots att jag var väldigt frestad.

Igår ställde jag ut lite djur på SM och höll mig, vis av min erfarenhet, borta från saludjursburarna. Ända fram till lunch då nyfikenheten inte längre gick att tygla. Bad en liten bön att det inte skulle sitta någon söt ch-teddy där men se på tusan nog kunde jag ana en ljusbrun liten trasselsudd där borta… Någon annan tittade på den och jag tänkte "men den blir säkert såld mitt framför ögonen på mig, med lite tur!". Nä, de dumnötarna (Flört) bestämde sig för att tänka på saken så vips fann jag mig ståendes med det lilla lurvet i handen.

Då inser jag att det är SAMMA lurv som jag suktade över i Eskilstuna!! Han var otroligt nog inte såld än!

Så jag slog till på stört…

Säg hej till Cavicares Lilac Twister som nu bor ihop och trivs med Chokladfabrikens Samsung (som är väldigt glad över att få en så mjuk å go kompis). Han är en lilac/lemon ch-teddy och så gudomligt söt så jag smälter när jag tittar på honom, lika gosig som han ser ut att vara.

(Hur det gick på utställningen? Jotack, Flockdjurs Qaramell -black harlequin- fick silverkort och blev Bästa Pet 9. Skrattande Man kan säga att jag åkte hem därifrån mycket nöjd.)

Mollertons
0

holy macaroni vilket litet troll! Såå sööt!! :)

Mvh Majéla på Mollertons www.mollertons.n.nu

Eulwen
0

Eller hur?? Skrattande

Abico
0

Vilken sötnos ^^ Bara för att jag är nyfiken, vilka är föräldrarna? :)

Hanna 

Eulwen
0

Jag vet inte ännu, stamtavlan får jag över mail när som. Men det ska vara engelska föräldrar. Kan uppdatera när jag vet.

Abico
0

#4 - Ja gör gärna det :)

Hanna 

Hultan
0

Hehehe.. :)

Med sunt förnuft kommer man långt!

Eulwen
0

Här kommer lite nya bilder jag har tagit idag.

Han är ju så söt så jag får kramp i hjärtat när jag tittar på honom… Glad

Eulwen
0

Tänk vilken tur jag hade som fick hem honom till slut ändå.

Eulwen
0

Och sista bilden (för idag).

Eulwen
0

Pappa är Julian och mamma är Tiffany. Sen var det tämligen tomt i stamtavlan då båda är engelska importer.