Å jag bara dör… Gud så söta <3
Äntligen!!! :D
Halle dösingen vilken härlig blandning bebbar! Så ljuvliga!
Sötast av alla måste ju vara Eulalia. :D
Vad toligt att det blev så mycket vitt på harlisarna, har det hänt förut?
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#3 Doris e ball. 
#22 Deras mormor kommer från mig, hon var inte renavlad "harlequin" (om man kan kalla henne det, men hon var för all del nonself black/cream). Därför kan det dyka upp vitt på ungarna. Godisgrisen kan säkert förklara närmare med lite fint genetiksnack 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Så uderbara! Jag ka komma och sno Dizzy 
#24 Näjag är inget bra på att förklara med fint genetiksnack jag översätter till vanlig bondsvenska ;-). Ja det är nog från Lemon Lace det vita kommer men det kan även finnas hos pappa Sir som är engelsk import och de har ingen stamtavla så man kan se allt bak i leden på honom. Han är också magpie och då kan det vara svårt att se om vitfläcksanlaget finns där och gömmer sig bland silverfläckarna.
#22 Nej det är inte roligt mad vitt på det är inte vad jag vill ha… men jösses så söta de blev! Det är lätt att ha överseende med det då ;-). Ja Eulalia är jättefin!
#23 Jag vet och Doris är MIN! :-)
Ja jag måste hålla med om att det vita, trots icke önskvärt, var ruggigt charmigt. :D
Diggar Drakes rutor starkt. Trodde först du skulle döpa en hane till Drake men som namn till en hona var det tusen resor tuffare! Jag älskar pojknamn på tjejer. :)
Åh, så söta! Uttalas Drake som drejk eller svenska drake?
#27 Jag hade tänkt döpa en hane till Drake och en till Dartanjang men det blev bara en hane ju. Så ville jag så gärna ha ett marsvin som heter Drake så då döpte jag en av de jag skulle spara till det ;-). Ja det funkar som flicknamn också tycker jag.
Tack alla :-)! De är verkligen underbara alla nio! Alla växer bra och är pigga och glada så matte är nöjd. :-)
#26 Ja, det är bra. Jag är rädd för marsvin.. hihi 
Åh, det är ju så att man får ont i tänderna
Dizzy är ju helt sagolikt söt, ååhhh. Och Drake är en ascoolt namn! Har själv velat döpa bebisar till det men så har det inte passat så det har inte blivit av ;)
Hanna
Jag förutspår ett framtida championat för Drake. :-) SÅ snygg!
#29 Drake uttalar sitt namn som de eldsprutande figurerna ;-) Jag är mycket förtjust i drakar.
Ja alltså Dizzy hon är så söt!
#33 Det är planen ;-) även Doris har nog en liten chans till det. Lustigt och turligt så är de båda med "tillåten" teckning väldigt vältecknade. De har också bra typ och lovande öron färgen är lite svår att avgöra än men jag tycker de ser bra ut. Så glad och glad även över resten av ungarna eftersom alla är pigga, friska och onödigt söta!
#34 Jaha jag som trodde hon hette "Drejk" ;) Men Draaake är ju tufft med! :)
#34 Men dumma dig, då tog du ju min namnidé! Nästa hona är nämligen planerad att heta Dragon. Jag som trodde jag skulle vara ensam om ett sådant namn på en tjej ;-)
nä jag hade missat dem helt det här inlägget :) både duchess och dizzy var söta båda två och dina som du behåller var jätte fina
nä jag hade missat dem helt det här inlägget :) både duchess och dizzy var söta båda två och dina som du behåller var jätte fina
Jättefina! :)
Mvh Linnea
Naww så söta! Grattis 
Åh smälter totalt.. alla är fruktansvärt söta!
#4 O-M-G asså guuuuuuuud vilken söt :'D
♥kram Linnea♥
Alla tre hanarna söker nya hem. ;-)
… och den vita flickan Eowyn.
Underbara!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Åh vilka fina teckningar! Svartvitt faller jag alltid för, men även de med gult/brunt i är helt underbara!
Madsan
vilka är till salu?;-)
Eowyn, Elaka Måns, Elrond, Dizzy och Dartanjang söker nya hem. Skicka gärna PM om ni är intresserade av någon några. De är leveransklara precis till SM i Uppsala.
inte duschess? :(
Duchess är troligen redan bokad. Vi väntar in en kull som ska komma när som helst om det är en chocolate magpie hona som passar köparen (det var det hon tänkt sig från början) kanske Dutchess blir ledig igen.
hon är så himla fin! lyllo dig 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#61 precis likadant som på förra bilden på henne bara lite större ;)
#62 dom där ögonen… 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Dizzy är nog bland den sötaste lilla gris jag sett
Åh vilka sötnosar…måste gosa lite bebis snart…synd att man inte jämt kan ha marsvinsungar…det är ju såååå gossiga!
(Fast kanske tur med…)
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Dizzy är verkligen också jätte fin :) vad de har vuxit !
Åh! Jag längtar efter fredag! Vill ha hem min lilla Elrond 
Men kolla-titta där är hon ju! Det värmer mitt uppfödarhjärta att se henne i en fin miljö med fina kompisar! 
#83 Gud vilka sötisar! Har du sett att jag pm:at dej angående Amazon? Vi reser nedåt på fredag…
#53 = GOTT OCH BLANDAT! =)
De är ljuvliga!