Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 2997 ggr
Abico
0

[bilder] Mina fina flickor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår insåg jag att alla bilderna på hemsidan var hemskt gamla och att en uppdatering behövdes. Således hamnade alla marsvinen framför kameran, alla utom Maggie som var helt nerkissad och skiftade i gult ;) Och det är ju sååå kul att se hur dom utvecklas skitgrisarna. Tänkte bespara er extrem bildbomb så vill ni se tidigare bilder ihop med de nya får ni kika här.

Först en bild på Abicos Lilla Björn (Björn), eng. crested dew, 6,5 månad gammal. Det börjar minsann bli marsvin av henne nu - inte bara vit lurvtuss ;)

Hanna 

Abico
0

Abicos Vildvittra (Vilda), self dew, 6,5 månad. Heeelt hopplös att fota ordentligt för hon var verkligen ööööverallt - brås på sin far tror jag minsann.

Hanna 

Abico
2

Chokladfabrikens Gigabyte (Kråkan), nonself black magpie, 14 månader. Min knäppa och tokiga Kråka - ser ni hur fin hon är eller? Helt svart och blank och som ett litet paket muskler. Fina fina fina!

Hanna 

Abico
0

GP Define Ice Nay (Doris), self dew, 19 månader. Det är verkligen så att marsvin blir finare med åldern, åtminstone tills det börjar gå utför, Doris blir bara finare och finare för varje dag. Gosan <3

Hanna 

Abico
3

Kickback (Kickan), nonself lilac/golden/white, 23 månader. Kickan har nu äntligen återhämtat sig efter kull och ringormssanering och ser precis så fin och "cobby" ut som på bilderna jag såg innan jag fick henne :)

Hanna 

Abico
0

Witiwis Tindra (Gigi), eng. crested dew, 23 månader. Mitt hjärta - väärldens finaste utan tvekan.

Hanna 

Abico
0

Och sist men inte minst, Greta, 65 månader. Hon är väl den enda i gänget som inte blivit snyggare med tiden, åldern börjar ta ut sig rätt nu och den tidigare degmjuka kroppen har blivit rätt benig och tunnhårig. Men hon är ändå allas favorit.

Hanna 

miacaliza
0

#4 Ohhh vilket vackert marsvin <3 Underbar

godisgrisen
0

De är galet vackra dina flickor! Pussa fina Kråkan!

Atensia
0

Åh så fina de är hela gänget! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Lixim
0

Underbart fina

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

Abico
0

#7 - Ja hon är helt underbar på alla sätt och vis, så himla snäll mot allt och alla :)

#8 - Det tycker jag också ^^ Ska försöka tvångsgosa Kråkan om en stund - brukar bli populärt, inte ;)

#9 & #10 - Ja det är dom, tack :P

Hanna 

[Snuttegris]
0

Så fina grisar du har. Greta ser urmysig ut Kyss

tantnett
0

Jättefina hela gänget, Kickan är ju helläcker.

Men som du ju vet så är det Greta som smäller högst av ditt gäng. Kyss

Marsvin 4-ever Tungan ute.

FeliciaS
0

De är fantastiska hela högen :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

saksaken
0

Vilka härliga färger på Kickan! Förvånad

[Maijah]
0