Välkommen Nihlo! Nellys lilla kompis...
ÄNTLIGEN!
Nelly har fått en kompis. Ett halvår tog det men nu är hon här. Sonen och jag hämtade henne i torsdags. TACK _Charlie! =)
Det är sååå kul att se vilken annorlunda liten gris vår Nelly blivit sedan Nihlo kom.
Snackar och skuttar som en galning och där emellan lägger hon sig ner på sidan och bara slappar med benen så där häftigt utsträckta, vilket hon aldrig gjort tidigare. Hon verkar stortrivas!
Varit lite små fighting mellan damerna och i början verkade Nelly sätta nykomlingen Nihlo på plats men så ställde jag in ett nybyggt litet hus i buren..
Det lade Nihlo beslag på och där kan jag säga att Nelly inte hade en chans!
Gud vad jag skrattade när jag en liten stund senare kom ut i köket och såg att Nihlo låg nöjd i sitt nya hus medan Nelly hoppat upp och lagt sig på taket!
Efter det är det nog lite gnabb åt båda hållen. Inte kommit underfund med vem som bossar än, men på det stora hela verkar de väldigt nöjda i varandras sällskap.
Fortsättning följer…
Så nusselige!
Det er godt å se når marsvin koser seg! 
Åh "min" älskling! Så härligt att allt gått så bra. Klart det ska gruffas lite, det är bara hälsosamt. Kul att hon som annars varit så extremt ranglåg vågar ta för sig lite. :)
Önskar dig och lillhusse, Nelly och Ihlo - Numera NIHLO, all lycka i världen och massa massa års kel och mys. ♥
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Aww så söt :)
så söta de är tillsammans =))