Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 998 ggr
[emelie94]
0

marsvin som biter i flaskan

Hej När mina marsvi ska dricka ur sin flaska så dra i munstycket vilket leder till att allt vattnet rinner ut i buren. Har någon samma problem eller någon som vet hur man jan få dem att sluta bita och dra i munstycket:-)

carsbo
0

har du kollat att kulan funkar så att de kan få ur vatten? mina förra marsvin gjorde så när vattenflaskan blivit dålig och inte gav vatten längre :) det är det enda jag kan komma på

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

thildatessie
0

Kolla så att munstycket sitter fast ordentligt :)

[jejjas]
0

Jag har flera som gör så, alla flaskor funkar å kuorna rullar som dom ska ;) har insett att det bara är en fix idé dom har för sig vattnet kommer lite fortare bara då endel av mina biter tag i flaskan samtidigt som dom sätter tungan mot kulan ;)

Fridaaaa
0

Har dem mycket aktiviteter? Kanske uttråkade? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[copicaddicted]
0

Mina får sånna ideer för sig när jag råkat sätta flaskan lite för högt. Då vill dom dra ner den :)

[emelie94]
0

Kollar varje kväll så att där rinner vatten ur och munstycket sitter fast:). Tror inte att hon är uttråckad för hon har massor av grejer i buren och få komma ut dagligen men tror att hon kan vara lite lat och att det går snabbare att dra och trycka samtidigt för det kvittar vilken flaska hon har eller vilken höjd den står hon biter endå och dra av munstycket.

Fridaaaa
0

Testat att ha skål istället? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[emelie94]
0

Japp testade det igår vilket lede till att dem inte drack något alls så får hoppas att hon inte biter i flaskan och att den håller:)

Tacksam för alla svar:D