Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1895 ggr
Lyan
1

Ni som har mina hus

Hur tycker ni att storleken är?

HannaVastervik
0

PERFEKT!

Lyan
0

De är inte för små då?

HannaVastervik
0

Nej, jag tycker de är alldeles lagom! =)

Lyan
0

Oki :-)

Ska bygga nya snart nämligen

HannaVastervik
0

ooh! =) De har ju lång livslängd med! Mitt är nästan som nytt =D

Lyan
0

Vad bra :-D

Fridaaaa
0

Lagom tycker jag :)
Dock gillar Pepsi att äta på sitt :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idipidi
0

Mina är jättebra!

Hultan
2

Ja håller med, dom är toppenbra som dom är. Jag skulle gärna köpa ett till hus av dig, gärna ett med platt tak så att dom kan ligga där uppe. Ska du göra samma modeller som sist eller nya? Vore kul med nya modeller. Vore coolt med typ 2-våningshus! Spar massa plats.

Med sunt förnuft kommer man långt!

Lyan
2

Vad skönt att alla är nöjda :-D

Jag funderar på om det ska bli några nya modeller, eller nygamla egentligen eftersom jag har tagit bort ett par som jag inte gillade så mycket. Ska försöka få ihop ritningar och visa (mina bilder är borta :-()

Färdigbyggda tvåvåningshus är onödigt eftersom det ändå är samma hus i grunden. Däremot ska jag fixa så att man kan "koppla ihop" husen så man själv kan sätta ihop egna tvåvåningshus och kombinera själv vilka modeller man vill ha :-)

#7 Jag har också två bävrar här hemma, det är nackdelen med trähus :-/

Fridaaaa
0

#10 Ja det är inte så roligt. Ändå har dem tillgång till grenar, men hus verkar godare xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Creation
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Superbra storlek på huset jag har! Den enda i buren som inte kunde hoppa lärde sig det pga ditt hus. ;) Han tyckte nog bättre om takytan på det huset.

Bifogar bild! Huset uppskattas verkligen. Vill kanske köpa ett till flickorna också, hm…

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

tantnett
0

Både jag och goingarna diggar husen, lagom storlek samt lätta att bara skura rena.

Kommer säkert att köpa fler när vi möts igen. Skrattande

Marsvin 4-ever Tungan ute.

wingren
0

Vad har du för storlek på husen? Kul att veta då alla verkar tycka att de är lagom ^^

Lyan
0

#12 och #13 Har missat era inlägg!

#12 Så söta de är <3

#13 Vad kul :-D

#14 Innermåtten på stugorna är 30*23,5cm, lägsta höjden är 16cm (precis längst ner).

Lådhusen har jag inte i huvudet (och orkar inte gå ner till tjejerna och mäta just nu :-P) men ca 28*23,5*16 har jag för mig. Garagen är ca 48*23,5*16

wingren
0

Tack! :)