Är det godis?
Chivas - "Åh, det är du! Vad har du där? Är det godis? Va? Va?"
Edward i bakgrunden - "Kompis, vad har hon? Är det godis??"
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Edward - "Jag kommer, jag kommer!!! Får man ta 2 om man är extra söt??"
"Nej kompis jag lovar, stanna här, det finns inget godis, det FINNS INGET GOOODIIIS!!"
Edward - "Kom ut? Vad då snälla? Hämta godiset så kan vi prata om det."
Jag är så kär i dessa krabater!! 
haha, älskar marsvinstankar
alltså, mina två honor är väldigt tama för att bara varit hos oss i ca 4 månader, tack vare att vi haft dom hos oss i soffan mest hela tiden varje dag. men så fort de får en fräsh stor tuss hö o man går till buren så ska de endå gömma sig lixom.. bara för att de kan
samma sak på golvet. rör jag på mig så exploderar det av krafsande tassar som söker fäste i golvet för att fly då monstret äter upp dem. sen tar man upp dem i soffan o de ligger o halvsover hos en… vart tog logiken vägen - marsvin har inget 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Haha naw vad söta ^^
Godingar! Haha :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Supersöta! = )
Klockren :)
söta
Underbara!
Så smart med tunneln för det är en sådan där plastpåsehållare eller?
Smart, en sådan måste jag fixa… =)
Så söta ^^ Rexnäsor är ju så himla goa!
Men den där tunneln tycker jag ser ganska farlig ut :/ Precis som man rekommenderar att undvika hus med fönster så finns det ju även i dessa risk att marsvinen fastnar om de försöker ta sig igenom. Hade för många år sedan en hona som fastnade i en höhäck (vi hade den för att sätta upp vattenflaskorna i, mycket dum idé skulle det visa sig), med huvudet. Hon kom inte loss och skrek och skrek och skrek, vi fick klippa loss henne… Så hål som är för små för hela marsvinet att komma igenom rekomenderar jag verkligen inte att ha i marsvinsburen, olyckor händer så lätt även om marsvinen "aldrig skulle få för sig att ta sig igenom där".
Hanna