Supercool färg!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Klicka på Zuchttiere, scrolla ner och kolla på marsvinen under rexarna! http://www.beepworld.de/members17/ms-zuchtnaturburschen/
Men kolla-titta! Hur coola som helst ju! Är det grizzly tro med mycket vita strån? Vad skulle det annars kunna vara?
#1 Borde vara något sådant, att de avlat bara på de som är extremt melerade. Extra häftigt att de inte har någon melering i det röda!
#2 Ja precis!
Åh så läckra!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Wow!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Mitt marsvin ser faktiskt ut sådär! :D Melerad i choklad och vitt! Har han helvita och helgolden fält med, men större delen har den melerade teckningen.
(Dock är han inte något rasmarsvin, han kommer från Marsvinshjälpen och har kraftig inavel. Mamman har inte denna teckning alls.)
#6 Vad häftigt! Kan du inte lägga in en bild på honom?
Ojdå! Jätte fint :)
Är det bara jag som inte ser bilden i inlägg 8?
Jag skulle också kunna dela ut en länk med roliga färgs marsvin. De har fyra olika färger i sig :)
http://www.repage.de/member/traummeeris/sonstige.html
Ett av marsvinen ser ut att ha både buff och golden i sig, och en annan cream och golden. Borde inte det vara genetiskt omöjligt? De båda färgerna är ju två olika rödgruppsfärger.
Intressant det här med marsvinens färger :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
#9 Jag ser den inte heller
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag ser inte heller bilden tyvärr :-(
#9 Gud, vad häftigt! (här hade det behövts lite svordomar tror jag XD) Mosaik kallas det när de har 4 färger, extremt ovanligt och de brukar då ha två olika sorters DNA och då är färgen inte ärftlig.
Undrar hur de har fått fatt i 3st och om de är släkt, hade varit häftigt med en ärftlig mutation! Jag har sett två marsvin med 2 olika nyanser av grått, en ljusgrå och en mörkgrå, sedan golden, white och roan på det! Det var systrar och Animalchild ägde den ena, får se om hon hittar hit
Mig vill haaaaaaaa!