Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 772 ggr
mandyosv
0

Namn till mina marsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu köpt 3 st små söta marsvin, jag bara dog när jag såg dem, så var tvungen att köpa dem! Namnförslag? 2 honor behöver namn den tredje har jag redan döpt! Hon längst till vänter har jag döpt.

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

juliino
0

Bor marsvinen med kanin?

Kan ge förslag på vad mina honor heter

Sniff
Pim
Sigrid
Elsa
Kira
Tovan
Totte

Sen gillar jag Greta Maggie Irma Rut Pom

mandyosv
0

Aaw söta namn! Nej de e bara när ja tog kort =) Annars bor de i gallerbur

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

juliino
1

Okej vad bra :) Blev lite orolig har ett marsvin som bott med kanin hos förra ägaren och han är blind på ena ögat efter det.

Super söta var dina flickor. Är dom syskon? :)

mandyosv
0

Åh stackarn :(

Tack! Japp det antar jag! Det var flera honor i samma så kan ju vara från olika mammor! En av dem är långhårig, de andra är mer teddy!

imoon
1

Vad heter hon som fått namn?

Mina honor heter: Moa, Jackie, Lillith, Donita, Polly, Lovis, Trulsa, Sibylla, Estelle, Luna, Gertrud, Perla, Arabica, Tooticki och Mymla. Tidigare har jag haft honor vid namn: Elina, Märta, Agnes, Milly, Dolly, Brumma, Panda.Glad

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

Toxics
1

Mina honor har hetat/heter Chili, Ninja, Smilla, Mini, Vegas, Venus, Jupiter, Mynta, Elvira, saga, tindra, smirnoff, konjak, tiara.

Det är dom jag kan komma på nu =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Eulwen
0

Rutan, Tutan och Mutan.

Skrattande

Virvlan
0

Wilma, kimmilie, ninni, mimmi, ella, dagny

mopsen12
0

Kanske Svala? Eller Sigri? Eller Björk? Eller Miisa?

mandyosv
0

Tack för svaren allihop!! Har ännu ej bestämt mig! Men kolla min nya tråd här bredvid hittade ett sår på en!