Välkommen hem Kawa! :D
Det blev lite ändrade planer så fick möjlighet att hämta hem lilla Kawa några dagar tidigare än planerat! Jag är så himla glad då hon verkligen var finare i verkligheten! :D
Så fort jag fick se henne i verkligheten så stod det klart, hon ska heta Kawa :D Det betyder flod eller källa av energi på japanska, vilket passar henne perfekt då hon är en riktig liten energiknippe!
Kawa verkar ha accepterats av flocken iaf.. låter som att rangordningen håller på att göras upp då Kawa piper endel och det är lite race i buren just nu.
Men det har inte uppstått något riktigt bråk vad jag har märkt så det känns lättande! :) Ni som har satt ihop honor tidigare, hur lång tid brukar det ta innan rangordningen har gjorts upp?
Bilder! :)
Att sätta in en unge brukar vara lätt, lite spring en dag eller två max och sen är det lugnt. Äldre honor kan ta längre tid, en vecka eller två är inte ovanligt. Och jag håller med pinku, bild! :-)
Bilder kommer efter helgen, hon är väldigt skygg och vill absolut inte varken synas pp bild eller bli upplockad för gos. Igår rev hon mig ganska ordentligt, från handleden till armbågen.. 4 stora rivmärken. Aj säger jag. Så otam som man bara kan bli, inte ett dugg hanterad verkar det som. Ska låta henne få lära känna de andra två och vänja henne vid mig en dag i taget :)