Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 2262 ggr
[Lilly-ette]
0

Min första myspåse! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har äntligen kommit igång med burbygget och nu är stommen klar! Ska iväg imorgon och köpa det som ska bli botten + sätta dit vaxduken.

Ikväll så rotade jag fram symaskinen + lite fleece och vips hade jag sytt en myspåse till min kommande skinnyhona! :D

Så vad tycker ni alla marsvinsfantaster? Är den för liten eller duger den? :)

Eulwen
0

Svårt att se hur stor den är på bilden, men jag tror nog den blir godkänd. En skinny knöar nog glatt in sig i den. Skrattande

[Lilly-ette]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag knäppte en till bild framifrån! Syns inte så bra eftersom den blev lite väl ljus men ni ser iaf hur den ser ut!

Jag är iaf nöjd för att vara min första myspåse! Hoppas mina kommande grisar blir nöjda dom också! =)

[Lilly-ette]
0

Oki, jag gjorde den lite större än dom myspåsar jag sett här på marsvin i fokus just för att det inte ska bli allt för liten! Tänkte också ifall grisarna skulle få för sig att ligga två stycken därinne med så är det gott om plats! :)

Ska sy en till likadan myspåse + en tunnel av samma camo fleece! Måste försöka få tag i två trähus också men vet inte riktigt vem jag ska vända mig till :/

wingren
0

Ser vääääldigt bra gjort ut för att vara första försöket måste jag säga! :D Duktigt gjort! O din lilla dam/-er kommer säkerligen bli mycket nöjda :)

[Lilly-ette]
0

Jag tackar så mycket för era snälla kommentarer :D Ja jag hoppas det ^^

Sagaelf
0

Superfin :)

Teddymarsvinet
2

Så fin! Har du stoppat dn med något eller är det bara en ''påse'' ^^ Den ser riktigt mysig ut! Får man fråga vad måtten är? :)

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Mr,E
0

snygCool

[Lilly-ette]
0

Den är inte stoppad med någonting faktiskt, ganska tjock fleece bara som jag sytt dubbelt! Oj nu minns jag inte måtten.. klippte bara på måfå känns det som :)

Teddymarsvinet
0

#9 Okej, då vet jag det! Nu blev jag fruktansvärt sugen på att sy en liten påse! Dubbelt e ju bra!

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>