Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: beteendehantering
Läst 638 ggr
Frida B
0

reagerar era marsvin på detta?

kom in på klipp på yt där marsvin "pratar" eller piiiiiiper, och mina reagerade starkt på det! dom stod helt stilla till en början, men sen hoppade dom upp på brädan och nosade och försökte ta reda på vad det var för ett nytt marsvin! gör era marsvin så? :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Swadika
0

När jag hade marsvin gjorde mina det ^^ Jämt när man kollade på klipp eller liknande där det var marsvin som lät så började de genast göra det som du skrev ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Araminta
0

Mina gör samma sak :) Men efter ett tag så slutade dom reagera. :P

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

Frida B
0

haha härligt att höra att andra marsvin också gör så ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

_Charlie
1

Mina är så många nu så de reagerar inte nämnvärt på andra marsvinsljud. De tror väl bara att det är någon granne i burskåpet som galer. ;)

Däremot finns det en reklam på tv just nu, minns inte vad det är reklam för, där en telefon ringer. Sådant där riktigt prrrrrrrrrrrrrrrrrrrring!!!!!

Varje gång den reklamen visas sitter 9 stycken marsvin och burrar väldigt högljutt. BRRRRRRBRRRRBRRRR hörs det surt från burskåpet. :D

Frida B
0

#4 hahaha mina är också reklammarsvin! så fort någon visslar på tv så tjuter båda två i buren!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
0

Ibland reagerar dem :)
Mina reagerar mer om jag prasslar med en påse eller pratar med dem haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

godisgrisen
2

Jag tittar väldigt ofta på Animal Planet (älskar naturfilmer) på kvällarna. I de korta reklampauserna brukar jag resa mig och slänga åt marsvinen lite kvällsmat ofta hinner jag bara med några burar varje paus så det tar några reklampauser innan alla är matade/fått burarna mockade. Det roliga är att numera varje gång marsvinen hör dessa rekalmpauser på AP startar ett massivt marsvinstigg här hemma oavsett om de är matade eller inte. Skrattande