Nipper Tippas ungar
Igår den 30/7 efter jobbet så satt där 3 stora bebisar som Nipper Tippa hade klämt ut några timmar innan för de va helt torra. Ja trodde att de va minst 4 ungar pga viktökningen på 500g men ni som gissade 3 hade rätt! =)
Jag blev väldigt förvånade av de färger som blev, då hennes förra kull med samma hane innan blev bara cream och golden o inget svart alls.
Det blev en Skinny hona Lemonagouti, white? en Lakeland crested hona som är Chokolate, cream och den sista e troligtviss Pet (men kan av lakeland) Black, glden o lite vitt i cresten.
Alla 3 är pigga och friska och mamma Flingan mår bra.

Grattis till de stora fina flickorna! :-)
Grattis!
Lite småkär i den minsta tjejen.. supersöta hela bunten :*
Vilka rejäla töser :-D Grattis!
Lakelandtjejen är dock inte choklad utan svart det som kallas sepia
Nämen åh, Skinny <3 Har alltid velat ha en, får övertala mamma att en liten skinny är absolut nödvändigt sällskap till mina grisar 
Grattis!!! Åhh fick hjärtstopp när jag fick se skinnyhonan, är så kär i henne!
Jag som jättegärna vill ha skinny men det verkar som att det inte är menat att jag ska ha en naken tös då problem efter problem uppstår hela tiden! :(
Om du/ni inte ska behålla skinnytösen så är jag JÄTTE intresserad av henne, lovar att hon kommer få en toppenhem hos mig isåfall. Har redan en teddy och en lunkarya hemma!
Känns som att avståndet kvittar just nu också, kan nästa åka hur långt som helst för en skinny.

Oki ville bara fråga ifall att :)
Kan man få ställa sig i kö för en skinnyhona då? Jag bor ju i Gävle men kan åka väldigt långt för den rätta skinnyhonan. Har som sagt letat skinny i flera månader men det är få som föder upp i närheten och de som föder upp har inga kullar på gång. Samt att vissa uppfödare ångrar sig i sista sekunden och vill senare inte sälja :/
Jag förstår inte vad jag gör för fel, då jag verkligen älskar skinnyrasen och vill ha en egen så gärna.
Men meddela mig när kullarna har kommit, jag är jätteintresserad av en liten bebis ifrån dig iaf! :)

Underbara bebbar, verkligen superfina och läckra färger.
Namnförslag exempelvis Tinny, Toy, Tick Tack, Trayzy, Tip Top. 
Lite vad jag kom på i hastigheten.
Marsvin 4-ever
.

#11 Jo visst kan du få göra de, Gävle e ju en ganska bra bit härifrån visserligen men visst kan du få ställa dig i kö. Annars har ja just nu en 2 årig hona som söker nytt kel hem om de kan va nåt av intresse isåfall kan du ju skicka ett mejl till mig: gina_ingemarsson3@hotmail.com
#12 Tack Anette! Tänkte döpa Skinny honan till Tanya efter min bästa vän o en av de andra tänkte ja döpa efter dig "Tantnett" har dock inte bestämt vem av dem än. Tinny låter med fint! =D
Jag har mailat dig nu :)

# Oj! Gissa man känner sig hedrad. 
Marsvin 4-ever
.

#16 Vill ha! 
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
#19 Är du inte ensam om! *s*
Grattis till 3 underbara smågrisar!

Ljuvliga goingar samtliga tre.
Marsvin 4-ever
.

#19 Du vet vart hon finns amanda ;) Både hon och Tntnett kommer att bli till salu =)
#23 haha jo det vet jag allt! ;)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se