Nya marsvin!
Trots atta jag har så många marsvin redan blir jag larvigt lycklig när jag beslutat mig för att spara någon. Fast jag inte köpt dem så har med sparanebeslutet ändå fått nya marsvin. Köpa någon tänker jag inte göra på länge för jag behöver inga nya i aveln just nu och det är bara det behovet som får mig att köpa djur.
Jag presenterar stolt
Chokladfabrikens Aragorn, nonself black magpie född 2012-03-24. e.Flockdjurs Isidor u.GP Chokladfabrikens Terabyte. Jag skulle ju inte spara en hane just nu… behövde ingen men Aragorn är faktiskt för fin för att avstå. Han ska stanna här som avelshane, utställningsdjur och älskling. Jag är så glad över honom. Jag är/måste vara väldigt kräsen numera med vilka jag sparar för det är så fullt med marsvin här redan så bara de absolut bästa får stanna. Aragorn har superfin typ, helt okej öron trots ett veck, bra färg och utställningsbar teckning.
Hoppas kunna fylla på tråden med färskare bilder snart.
Den andra jag sparar är jag också jätteglad över. Chokladfabrikens Cruella de Vil, nonself black magpie född 2012-03-27. e.Chokladfabrikens Skype och u.Chokladfabrikens Pansy Parkinson. Den här tjejen är faktiskt riktigt bra tecknad vilket är själva kärnan och utmaningen i magpieavel. Hon har även okej typ och bra färg men öronen är lite tragiska med dubbla veck och en uppåtsträvande hållning men vad gör det hon är ju aldeles underbar
!
Helt underbara båda 2!!! = ))
Såg nyföddabilderna du la in å Cruella De Vil e ju helt makalöst fin i ansiktet! Jättecoolt! Gillar det här med att man aldrig vet hur ungarna kommer att se ut…*töntigt fnitter* Önskar att jag kunde ha många fler 
Herreguuud så söta!! 
Så himla fina bägge två! Inte minst Aragorn (men hur kan man vara annat med sådan familj bakom sig ;)
Hanna

Aragorn är ljuvlig! (ps. godisgrisen el Abico, är det Kråkans syster som är mamma?)
Aragorn är ju för söt :)
Ja aragon var väl han som var så fint tecknad fram ifrån som jag kommenterat innan, lycka till med de små !!
Kram från oss..
Mycket bra beslut! ;D
Aragorn är bara föööör fin :p
#5 - Jajamän ^^ Så han måste allt vara lite kråka den här också ;)
Hanna
Åh så fina :-D Man blir ju så bebissugen igen. Men vi ska nog inte ha fler. :-) Men så fina :-D
åååå vad sööt =)
Grattiss till de små! :D Hoppas allt går bra för dom och att dom får många fina bebbar åt dig. :)
Tack kära vänner det är kul att ni också ser att de är finast på jorden ;-)! Jag är SÅ stolt över dem.
ja jisses! Underbara! *Avis* :)
Mvh Majéla på Mollertons www.mollertons.n.nu
Underbara <3
Mvh Linnea
oj vad söta :)
oj vad fin doris var! tror jag smälter, ett av de finaste jag sett… nästan sötare än mina egna, men bara nästan ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#27 Ser ut som Yin & Yang i ansiktet ju! Fy så söt :D
Så vackra marsvin!
Vilka tjusiga små grisar du har fått fram! 

Så fina de är!
De är så fina! Eulalia är ju helt otrolig!
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
Vad de små grisarna har växt på sig… gud så enormt söta…
Gud vilka fina! & så roligt att få se deras 'utveckling'! De har verkligen växt. Vad för kamera andvänder du? Otroligt vackra bilder på grisarna! 
Ja jag vet de är helt underbara. Blir så glad när ni också ser det. 
#47 Tack
. Det är Pentax K100 med standardobjektiv en relativt billig systemkamera från 2006 eller 2007 så den är inte så märkvärdig. Men jag gillar den. Den trasslar inte och är lätt och behändig och jag tycker att den gör fina bilder.