Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 788 ggr
[Colina]
3

Hitta marsvinen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle behöva lite hjälp…

Så, nästa vecka flyttar jag så idag ägnar jag hela dagen åt att röjja ut min 4m långa garderob bredvid marsvinsrummet. Det är stället i huset som jag i tio års tid liksom tryckt in alla miljoner prylar jag inte orkar ta tag i just då.

Där finns allt från kläder och tidningar till hingstkataloger, tävlingsprotokoll, en och annan marsvinsflaska, någon mysrulle som behöver tvättas, ett gäng väggklockor, skruttiga halva teckningar och allt annat man kan tänka sig.

Nu till problemet. NÅGONSTANS i rummet springer det runt två väldigt tysta marsvinstjejer. Vem kommer hit och hjälper mig hitta dem?

Flört

Cavia
1

haha! Mina tre tanter kommer när jag ropar på dom…plus att dom visslar högt om dom inte har koll på var jag är Skrattande

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

[Colina]
0

#1 Du är välkommen hit för att träna mina! Skrattande

Kajzza
1

Fniss…tillhör marsvinstöserna de där sakerna som du inte har orkat ta tag i utan skuffat in i garderoben i 10år??? Tungan uteIsåfall är det kanske inte konstigt att de är tysta haha.

Å andra sidan, så spännande de har det där inne haha, som att utforska en djungel eller nått. :)

Lyckliga grisar!

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

[Colina]
0

#3 haha nä dom har inte hittat in i garderoben än ;)

Nu gick jag in med nyplockat gräs som fick dom att skutta tillbaka in i boet. Får se hur länge de stannar där…

Aristarcos
0

# Lycka till med allt utomlands, planerar ni att komma tillbaka efter en viss tid eller ?

[Colina]
0

#5 Tack :)

Nej som det ser ut nu stannar vi nog utanför Sverige. Det blir ett par tre år i Berlin och sen får vi se!