Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1232 ggr
Teddymarsvinet
0

Liten unge till?

Hej!

Söker seriösa uppfödare att ta kontakt med! Ska köpa en unge till nu. Upf behöver inte alls vara registrerade i SMF (Finns erfarna upf som inte är reggade ännu). Har redan klickat mig in på hemsidan men hittade ingen. Bor i bohuslän, så i gbg/kungälv/trollhättan/tjörn/orust/stenugsund/stora höga - området skulle vart bra om ni fanns. Så om du har en kull nu i augusti ev. september så kan du ju svara här nedan. Om du har en hemsida kan du ju skriva den.

:)

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Strawberi
0

Hej! Jag föder upp långhåriga marsvin i rasen sheltie & coronet. Har massor av kommade kullar och min flickvän bor i Kungälv. Så jag är en del där. Min hemsida är tyvärr inte jätte uppdaterad. Men jag håller på att uppdatera den för fullt. Och hoppas på vara klar med den redan imorgon! Vad är det du är intresserad av? Du kan ju mejla mig på linnea@strawberis.se :-)

[jejjas]
0

Bor  trollhättan!

Har 2 kommande kullar, Har även precis uppdaterat hemsidan =)

Teddymarsvinet
0

#1 Vad heter din hemsida? Alltid kul att titta in. Tyvärr är inte de långhåriga riktigt min ''smak'', super söta men håller mig till kårthåriga. :)

#2 Ska kika! När väntas de kommande kullarna att komma? :)

/p>

Strawberi
0
[jejjas]
0

#3 dom väntas nu i slutet av auusti början på september =)

Teddymarsvinet
0

#5 Okej! Får se om jag är intresserad när färger kommer osv! Såg på hemsidan att de väntades i Lakeland & Pet i chocolate. Inte riktigt mina färger, så petig som jag är. Men vi får ju se hur småttingarna ser ut när de kommer till världen!  (:

/p>

[jejjas]
0

På den ena honan kan det bli vika färger som hällst på ;) men då pappan är choklad är det troligt att det dycker upp :)

Teddymarsvinet
0

#7 Okej, så bra! (:

/p>

Teddymarsvinet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Har ägt en chocolad tidigare, hon måste haft lite chocolad i sig! Så såg hon ut.

/p>

Teddymarsvinet
0

Kan även säga att det hade vart super om någon kan sälja marsvinet under 400 kr. Kan tyvärr inte betala mer. (:

/p>

Eulwen
0

Jag bor inte i ditt område (bor Vallentuna Sthlm) men transport brukar kunna ordna sig så jag skriver ändå. Glad Jag väntar tre kullar nu i augusti, början på september. Alla ungar blir korthåriga och det blir en riktig kompott av olika färger! Bl.a. finns möjlighet på black himalaya, magpie/harlequin men också trefärgade marsvin.

www.ekskogensmarsvin.n.nu

Jag uppdaterar hemsidan så fort ungarna är födda, den första kullen borde komma typ när som helst.  Jag är inte registrerad uppfödare men siktar på att bli det.

Teddymarsvinet
0

#11 Okej, jag ska hålla koll på din hemsida! Några utav mina favvofärger! Skrattande

/p>

Teddymarsvinet
0

Jag ber någon moderator eller Medarbetare att ta bort tråden! Jag söker inte marsvin längre. Skulle vara jätte bra om någon kunde göra det!

Tack i förhand.

/p>