Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 840 ggr
anzzen
0

Leksaker till dom små grisarna :D

Hej Hej

När jag kollar på alla nadras burar så har dom så fina saker i dom:)

Vad ffår ni tag på allt? man vill ju att dom ksa ha det fint :) Jag har ett litet hus och några stockar, men det känns som det fattas nått

Abico
0

Det finns en hel del i djuraffärer och även i mataffärer. Och sedan gäller det också att vara lite påhittig. En tegelsten kan vara kul att sitta å spana på, ler kruka likaså. Toalett rullar är också roliga ^^ Bara fantasin sätter gränser. Se bara till att det inte är något farligt/ giftigt du stoppar ner i buren och att om du tar in stenar och dyl. utifrån så ska dom tvättas mycket noga innan marsvinen få undersöka dessa.

Kram Hanna

Hanna 

Nicey_och_Smulan
0

Tradera =)

Blondi3
0

ler kruka ? vilket hål ska man då ha den ? :P haha

Abico
0

#3 - Okej, jag är as trött. Kan du ta det där igen lite långsammare, fattar inte vad du menar ^^'

Hanna 

Blondi3
0

Hehehe :D ja, om man ska ha den i buren? :) Ska den ligga eller stå upp då typ .. hehe ..

De fick en tegelsten in i buren idag, vilken jag hoppas de kommer använda :P jag vill få dem att hoppa upp på hustaket eller min hylla :P

Abico
0

Jasså XD
Jo jag tänkte att den skulle ligga ner på sidan. Eller om det är en ganska låg en så kan den stå med botten upp och så kan man köra en morot igenom hålet och se vad som händer ^^

Hanna 

Blondi3
0

Hehe :P Ja det kanske man skulle testat .. Tror snart jag gjort allt möjligt med buren med inredningen :P Men mina två killar e fortf lika lata :P

Abico
0

#7 - Haha, jo jag har insett att Sune ger blanka *** i om buren är full med leksaker eller inte, bara han får ligga i sitt hörn och äta. Det enda han har är en sten som han sitter och skriker på när jag inte är snabb nog med maten, och hö såklart -.-' Ska nog ta och köpa en mysrulle från marsvins hjälpen, dom ser mysiga ut ^^

Hanna 

FeliciaS
0

#8 Mina tre marsvin älskar mysrullen ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Blondi3
0

#8 Hehe, eller hur :P Mina har en sten, mysdyna, hus och en hylla :P men de verkar inte bry sig heller .. haha

AmandaF
0

Vart kan man köpa mysrullen?

ElinM
0

#11 På marsvinshjälpen :)

ElinM
0

#11 På marsvinshjälpen :)

AmandaF
0

Ja,jag skrev fel,HUR köper man mysrullen ? Finns det en butik eller beställer man via internet?

paronskrutten
0

marsvinshjalpen.se har mysrullar, går även att köpa på vissa utställningar, likaså Cavy Cuisine :)

Helena

AmandaF
0

Ja men alltså,det går inte att klicka på "mysrullar" på den sidan..hur beställer man?

NikitaOMichellin
0

Man klickar på länken ovanför och skriver att man vill beställa.