skinnymarsvin
Har inte riktigt vant mej vid hur skinnys faktiskt ser ut.. tycker dom ser lite småläskiga ut, och inte söta på en fläck :)
Dock bara sett dessa underliga varelser på kort och ej in real :)
Någon annan som tycker som jag ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tyckte inte alls de var söta förut, snarare ganska fula. Är mer för päls på djur, i alla djurslag. Och är iof fortfarande det..
..men på senaste tiden har jag faktiskt börjat tycka helt annorlunda! Jag har börjat "inse" att de faktiskt är söta, (som små mini-flodhästar) och de i PEW är helt bedårande! Har dock fortfarande väldigt svårt för Skinny bäbisar tycker de är förskräckligt fula
Nu har jag fortfarande inte träffat någon IRL då, men efter att ha sett så många bilder har jag helt enkelt ändrat min uppfattning på senaste tiden, varför vet jag inte riktigt.
Jag är faktiskt ganska säker på att minst en - helst rosa då - skinny vill jag ha i framtiden, när jag har marsvin igen vill säga :-)
Själv tycker jag "lite" synd om marsvinen, marsvin älskar värme och dessa marsvin har ingen päls.
Marsvin med päls föredrar jag.
Jag tycker att både katter och marsvin är underbara utan päls. Jag har dock alltid haft lite uda smak på saker och ting.
Jag äääääälskar skinnys så håller inte alls med. De är det vackraste som finns! Förstår dock att de inte faller alla i smaken. Men har omvänt några människor, var en kompis som frågade senast idag: "Meeen jag har ju ångrat mig, jag vill ha en skinny!" haha, får hoppas att hon kan tjata på sin man lite tills min nästa kull kommer ;o)
Jag har märk att det är så här, Antingen Älskar man skinny eller så hatar man dom
,
Jag hör ju till dom som älskar dom, från första stund jag såg en för snart 4 år sen, sa till min syster då att en dag ska jag ha en skinny. och i dag föder jag upp dom små liven =)
har till och med en in tatuerad på armen
så jag bara älskar dom ;)

De är ju jättefina! Dessutom har de helt underbart temperament!
#6 Kan du inte visa din tatuering här!
Jag tyckte dem var läskiga i början men sen fick jag träffa en och var förlorad i de små nakenfisarna ^^
Jag tycker skinnysar är lite läskiga, har dock inte träffar någon. Har överhuvudtaget svårt med "naken" djur, vad det än är. Näe!, marsvin med päls föredrar jag. Men ibland kan jag tycka att skinnysar lixom på något sätt är lite ful-söta ….på något vis… 
Tycker att dom ser söta ut men har dock aldrig träffat någon in real, så kan inte säga bu eller bä
När min sambo fick se bild på dom så skakade han bara på huvudet 
#9 Otroligt fin! En sådan i mindre skala skulle jag också kunna ha :)
Själv tyckte jag inte förut alls om skinnys, men nu när man har vant sig i dem, är de inte mera så hemska. Tror endå inte att jag själv skulle vilja ha en skinny i mitt bur :P
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Jag är som en del andra här,tycker om det som är lite udda,har alltid vart sån.När jag var liten hade jag allt som var läskigt och slemmigt som favvodjur,såsom grodor,sniglar,spindlar,ormar m.m.Min pappa blev inte alls glad när jag hämtat hem blodiglar från sjön för att "kolla in dom lite" innan jag släppte tillbaka dom.
Så jag gillar skinnysarna.Dom är jättehärliga,söta,roliga,personliga,och udda!
Och jag gillar även naken katterna,nakenhundarna,nakenråttorna,naken mössen !! Dom är coola!
Men smaken är som baken och tur är väl det! Min mamma och syster klappade lite lätt på en av mina skinnysar när jag hade skinnysar hemma och båda två sa:
---- NNÄÄÄÄ…uurrkk…känns lite äckligt ju…ååå så fula dom är sen då!! Ska dom se ut så där?
Kan tillägga att dom tyckte dom var mycket roliga,personliga och söta när dom var ute och knatade runt lägenheten och hittade på bus och jagade katterna.Så länge man slipper ta på dom bara sa dom…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Dom är ju så skrynkliga! Haha, min dotter på fem år fick se ett skinny på datorn och utbrast "Mäh, mamma! Vad är det där !?"
Fick övertala henne om att det faktiskt ÄR ett marsvin :P
#15 Haha :) Min pojkväns tvillingsmåsyskon fyller 5 år till hösten och lilltjejen älskar mitt skinny medans hennes tvillingbror avskyr han haha :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
haha ja, alla tycker olika :)
Haha jag har faktiskt tingat två små liv nu, som skall hämtas om tre veckor:D
#18 Vad skoj :)
Frida, klickade av en slump in på din blogg.. ofta du bor i sölvesborg?:OOO Jag bor nära näsum och min pojkvän bor i sölvesborg (haha när han inte är här vilket inte är ofta):D
Ngn msn man kan nå dig på?=D
#20 Kan PMA dig ;)