Trudy med sin lilla bebismage!
Sådär, det var inte det lättaste att fota lilla Trudy för hon ville inte alls vara stilla men fick tre någorlunda bra bilder, dock lite väl ljusa men sak samma! Nog har hon en bebismage alltid!
Matte går fortfarande på rosa moln och skämmer bort sin dräktiga lilla tjej med massor av gott! Vägde henne igår och hon väger nu 1056 gram!
Blir lakeland i den här kullen iaf! Lite för tidigt att säga hur många bebisar det blir kanske men det rör sig en hel del därinne nu! Ska bli riktigt spännande iaf! 
Roligt att se vad som gömmer sig där inne :) Lycka till! Minns själv hur det var med den första kullen…. Öhhm jag grät när jag kände sparkar 
Ja verkligen, jag är jättenyfiken! 
Ja men man är ju bara människa.. och är absolut ingenting man ska skämmas för! Det är verkligen något helt magiskt med dom allra första fosterrörelserna också! Jag började storböla hehe, sambon bara tittade på mig och log. Han vet hur mycket det här betyder för mig och är jätteglad för min skull att jag tagit det här steget!
Är lyckligt lottad som har honom, han ser jättemycket framemot små bebisar här hemma snart!