Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 563 ggr
[Snuttegris]
13

God natt mina små grisar

Med inspriation ifrån Big bang Theory så har jag ändrat om en liten visa till en god natt sång till mina grisar.

Soft piggie, warm piggie. Little ball of fur.
Happy piggie, sleepy piggie. Burr burr burr

mejamylove
0

haha, hörde den oxå :P

[texel]
2

Vad fin godnattvisa :) Skulle natta grisarna 0200 med kligröt och grönsaker, lungt och fint så ramlar jag och skrapar upp knogarna så att det blöder på ena handen för att sedan landa i en hög med metall skålar på tork. Alla sov ju då så det låter som en tjur i en symbal affär! Det gick inte som jag hade tänkt mig :O

[Snuttegris]
0

Hahahaha tack Texel för nattens goda skratt Skrattande

Fridaaaa
0

haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Snuttegris]
0

Kan ju ärligt erkänna att jag är ett riktigt stort fan av big bang :)

[texel]
0

Jag gick och la mig halv 4 så jag har vridet på dygnet, sedan vid frukostbordet så kollade (nästan) alla surt på mig, pappa kunde inte somna om och han skulle flyga till Geneve några timmar senare, men det vet man inte då han inte var där. Mamma och lillebrorsan va bara sura för de inte kunde somna om, hela hurset är jättevarmt så det har kanske någon roll i det hela. Sedan va storasyrran med mig och vårdade min hand

[Snuttegris]
0

Skönt att du fick lite omplåstring i alla fall Skrattande

[Maijah]
0

Haha gud vilken söt visa :D

[Snuttegris]
1

Tack Maijah Skrattande Originalet är annars- Soft kitty warm kitty, little ball of fur. Happy kitty sleepy kitty purr purr purr. Men gick precis lika bra att lägga in piggie istället Tungan ute

[texel]
0

#7 Hihi :) Ja hon är jättesnäll :D