C&C sektioner att bygga bur av?
Någon som vet om man kan köpa dessa sektioner i sverige nånstans?
Ska bygga mig en kaninbur är de tänkt och vill ha svart galler. Tänkte först kompostgaller men de är lite brett mellan spjälorna för en liten dvärgvädur. Vill inte nån ska fastna med huvudet när jag tar kaninbebisar sen.
Ska bygga ett våningsbygge av Billy bokhyllor och galler. Ev vill ja att frontbrädorna ska va av plexi så man lätt ser djuren. Sen nät över de på en ram så man kan öppna på långsidan av buren. 50 cm höga reglar som jag sen skruvar på den andra bokhyllan på och gör ytterligare än nätvåning.
Skulle ju va smidigt med sånnadär sektioner man bara sätter ihop. Har sett massa sånt på youtube. Spec marsvinsburar. Därför ställer jag frågan till marsvinsfölket.
Hjälp mig! Vore jätteglad om nån visste vart man får tag på sådana.
Jag har också kollat efter sånna. Tror tyvärr inte att det går att få tag på dem i Sverige men vet att det finns liknande i Finland. Kolla på Ebay annars, frakten blir nog ganska dyr men det är ju värt att kolla upp =)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
ok…något annat bre svart nät annars? Kan man måla kompostnät?
Det finns inga i metall som det finns i USA vad jag vet, men Ellos har i plast som skulle kunna funka. Inte genomskinlig, men principen är ju densamma :)
http://www.ellos.se/garderob/330389?N=1z141vvZ1z141ll&Ns=RankValue6|1&Nao=121
aha :) hm Tack för länken.
#2 Finns svart kompostnät med, dock inte lika lätt att få tag på. Dock tycker inte jag kompostnät är lämpligt till marsvin
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.