teddy och virvel
Hej lägg jätte gärna in blider på era teddysar och virvel marsvin om ni har :)
mm :) vad söt :) ungefär samma färg som min lilla teddy men jag har funderingar på att föda upp tddeys och virvel :)
Med virvel, menar du då petvirvel eller abbessinier, eller kanske bägge delar? :) Har tre stycken abbessinier hemma, så kan försöka fota med webcam nu i dagsljus om du vill.
Ja jag undrar med som #4: Menar du virvelmarsvin alltså pet eller abbessinier: Rasen? :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men guuuuud vilken snygging Enzo är
Jag som inte brukar gilla trefärgat 
det spelar ingen roll det kan va virvel och aby
:)
#6 Aw vad söt du är
hihi Enzo tackar 

Då skall jag se om jag kan fota mina abbysar i eftermiddag 
#10 åååh jag är så svag för svart och vit 
#8 Du är söt du med Frida och du har otroligt fina djur.
#11 Speciellt på Teddysar är jag! Dom är ur söta då :)
#11 Tack! Värmer
Åååh din abbypojke är väldigt lik min Curry :) Skallse om ajg kan få in lite bilder idag på mina abbysar.
Tyvärr skulle han precis till att tvätta sig när jag tog kortet 
Tror bestämt jag håller på att bli lite förtjust i teddys också. Aj aj aj farligt detta, min sambo tittar på mig och suckar. Tror han är rädd för en liten grisinvasion. Tur han är lika föräldkad i grisarna som jag 
#21 Det är ju det som är risken med marsvin
Jag har en salig blandning här hemma och om jag haft tid/plats hade jag haft alla raser/färger/teckningar som finns! Alla är ju så fina på sitt eget vis!
Håller med dig fullt ut. Fast kan ärligt erkänna att Abbysar är inte min typ av grisar. Lite för kaxiga för min smak 
#23 Haha sådär var det för mig med. Nej Nonself och Self var inget för mig, men idag har jag några och har haft ett par oh alla har varit underbara.
åå gud så söta dom e :) 
vill se ännu mer bilder :)
#27 Du får ursäkta, men OJ vilka långa klor :/
#28 Han har lång pulpa på klorna så kan ej klippa så mycket i taget.
#29 Ser inte ut som det på bilden? :/
Jag förstorade upp bilden nu och då ser man pulpan en bit in :/
29# Han har längre pulpa än mina andra grisar och bilden är tagen före kloklippningsdagen :)